پلیس آمریکا: ناپدری هندی-آمریکایی پسر ناپدید شده تگزاس 10000 دلار را قبل از رفتن به هند دزدید.

توسط میز جهانی هند امروز: آرشدیپ سینگ ناپدری هندی-آمریکایی پسر شش ساله مفقود شدهاو همچنین به سرقت 10000 دلار پول نقد از کارفرمایش در تگزاس، ایالات متحده، قبل از پرواز به هند به همراه همسرش سیندی رودریگز سینگ و شش فرزندش در ماه مارس متهم شد.

کریگ اسپنسر، رئیس پلیس اورمن، گفت که آرشدیپ سینگ و سیندی رودریگز سینگ به اتهام رها کردن و به خطر افتادن کودک در پرونده پسر گمشده متهم شده اند.

فرزند سیندی، نوئل رودریگز-آلوارز، از سال گذشته ناپدید شده است. جستجوی او در ماه آوریل به تحقیقات مرگ تبدیل شد.

FBI به دیگر آژانس های فدرال پیوست تا این زوج را به ایالات متحده مسترد کنند.

اسپنسر گفت که آرشدیپ سینگ ساعاتی قبل از ترک ایالات متحده محصولات را به فروشگاه‌های رفاهی تحویل داده است. او ادعا می کند که برای مخفی کردن سرقت 10000 دلار پول نقد از کارفرمایش، اسناد جعل کرده است. اسپنسر گفت پس از دریافت اعلان مبنی بر یک سپرده بزرگ، شرکت در مورد سند تغییر یافته و پول گم شده باخبر شد.

اسپنسر افزود: «ما می‌خواهیم این فراریان دستگیر و به ایالات متحده مسترد شوند تا بتوانیم به دنبال پاسخ برای ناپدید شدن نوئل باشیم». او همچنین گفت که آنها به مقامات فدرال برای همکاری با شرکای بین المللی برای شناسایی و استرداد سیندی سینگ و همسرش آرشدیپ سینگ متکی هستند.

اسپنسر به بازرسان گفت که آنها اتهام سرقت جنایتی را علیه ناپدری پسر گمشده، آرشدیپ سینگ، اضافه کردند.

همچنین بخوانید | زوج آمریکایی به دلیل خالکوبی اجباری کودکان خردسال و بریدن پوست برای پاک کردن جوهر دستگیر شدند

جستجو برای پسر گم شده

پلیس در یک نشست مطبوعاتی گفت، یک کودک با نیازهای ویژه، نوئل رودریگز-آلوارز، آخرین بار در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر سال گذشته پس از تولد خواهران دوقلویش دیده شد. او یکی از 10 فرزند سیندی بود و با مادرش، ناپدری اش آرشدیپ سینگ، و هفت خواهر و برادرش در آلونکی در حومه فورت ورث در تگزاس زندگی می کرد. سه خواهر و برادر دیگر با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کردند.

پلیس جزئیات زیادی را در 25 آوریل به دلیل جستجوی نوئل رودریگز-آلوارز منتشر کرد. به گفته اعضای خانواده اش، این پسر دچار سوء تغذیه و ناسالم به نظر می رسید، آخرین باری که در اکتبر 2022 دیده شد.

پلیس اورمن در ماه مارس شروع به بررسی وضعیت رفاهی نوئل کرد و در عرض چند روز متوجه شد که مادر و ناپدری او کشور را ترک کرده اند.

بلیط یک طرفه به هند

پلیس تأیید کرد که خانواده پسر از یک کارت اعتباری برای خرید بلیط هواپیما یک طرفه به هند برای آرشدیپ سینگ، سیندی سینگ و شش فرزندش یک روز قبل از خروج آنها از کشور استفاده کرده اند. اسپنسر همچنین جدول زمانی به‌روزرسانی شده‌ای را در مورد این پرونده به اشتراک گذاشت که دقیقاً زمانی را محدود می‌کند که معتقدند نوئل ممکن است ناپدید شده باشد.

اسپنسر گفت: “از زمانی که همه چیز در اواخر ماه مارس شروع شد، خیلی اتفاق افتاده است، که باید آنها را پیگیری کرد. از زمانی که هشدار اولیه AMBER برای نوئل رودریگز-آلوارز منتشر شد، تحولات زیادی در این پرونده رخ داده است.”

اسپنسر در ادامه افزود: “بنابراین جدول زمانی ما به حدود یک هفته پس از بازگشت دوقلوها به خانه و سپس 1 نوامبر، زمانی که به نظر می رسد سیندی شروع به برنامه ریزی برای فرار از کشور کرد، کاهش یافته است.”

همچنین بخوانید | از آنجایی که درگیری سودان در خطر مرگبارتر شدن است، هند بیش از 600 نفر را تخلیه کرد داستان تا اینجا

تحقیقات نشان دادند که این پسر هرگز در مدرسه ثبت نام نکرده است. آنها همچنین گفتند که خانواده بزرگ پسر تأیید کردند که نوئل مرتبا مورد آزار و غفلت قرار می گرفت و به دلیل اینکه سیندی پوشک کثیف او را دوست نداشت، غذا و آب خودداری می شد.

محققان فاش کردند که سیندی از نوئل به عنوان “شیطان، تسخیر شده یا داشتن یک جن در او” یاد می کند. نوئل پس از ژوئیه 2022 قرارهای دکتر را از دست داد.

تحقیقات همچنین نشان داد که سیندی سینگ به دنبال قرض گرفتن فرزند یکی از دوستانش برای حضور در قرار ملاقات پزشک بوده است تا بتواند مزایای خود را حفظ کند.

به گفته محققان، پدر بیولوژیکی و عمه او در مکزیک هرگز او را ملاقات نکرده اند.

همچنین مشخص شد که سیندی به خانواده‌اش گفته است که اخیراً با نوئل به پلیس دروغ بگویند.