پلیس: والدین پسر 6 ساله تگزاسی گم شده ممکن است به هند فرار کرده باشند

گفته می شود این زوج قبل از صدور حکم بازداشت به دلیل رها کردن یا به خطر انداختن یک کودک، کشور را ترک کرده اند. این پسر از سال گذشته گم شده است.

میز جهانی هند امروز

دهلی نو،به روز شده: 10 آوریل 2023 ساعت 18:00 IST

پسر تگزاسی گم شده

پلیس گفت که پسر از سال گذشته ناپدید شده است (اورمن اورژانس)

توسط میز جهانی هند امروز: والدین پسر 6 ساله تگزاسی ناپدید شده احتمالاً پس از اینکه هفته گذشته جستجو برای یافتن او به تحقیقات مرگ تبدیل شد، به هند گریختند. FBI به دیگر آژانس های فدرال پیوسته است تا این زوج را به ایالات متحده بازگردانند.

اعتقاد بر این است که این زوج – سیندی رودریگز سینگ و همسرش آرشدیپ سینگ – قبل از صدور حکم بازداشت به دلیل رها کردن یا به خطر انداختن یک کودک – جنایت درجه دوم در ایالت لون استار آمریکا- کشور را ترک کرده اند. فرزند سیندی، نوئل رودریگز-آلوارز، از سال گذشته ناپدید شده است.

پلیس گفت: «در 1 نوامبر 2022، سیندی برای همه کودکانی که با او زندگی می‌کنند، عکس‌های گذرنامه گرفت، منتظر نوئل باشید.» و افزود که سیندی روز بعد برای دریافت گذرنامه اقدام کرد.

همچنین بخوانید | فرماندار تگزاس خواستار عفو مردی شد که به قتل در تیراندازی Black Lives Matter محکوم شده بود)

پلیس در یک نشست مطبوعاتی گفت، یک کودک با نیازهای ویژه، نوئل رودریگز-آلوارز، آخرین بار در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر سال گذشته پس از تولد خواهران دوقلویش دیده شد. او یکی از ده فرزند سیندی بود و با مادر، ناپدری اش – آرشدیپ سینگ، و هفت خواهر و برادرش در آلونکی در حومه فورت ورث در تگزاس زندگی می کرد. سه خواهر و برادر دیگر با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کردند.

پلیس گفت که خانه نوئل یک محراب برای سانتا مورته یا مرگ مقدس داشت – یک شخصیت فرقه زن که توسط کلیسای کاتولیک محکوم شده بود اما در بین اعضای کارتل مواد مخدر محبوبیت داشت.

پلیس گفت که اکنون بازرسان به این نتیجه رسیده اند که نوئل پس از رد دروغ های متعدد رودریکز سینگ در مورد محل اختفای نوئل احتمالاً مرده است.

همچنین بخوانید | توییتر ایلان ماسک بی بی سی را به عنوان “رسانه ای که از سوی دولت تامین مالی می شود” نامیده می شود

پلیس گفت سیندی که معتقد بود نوئل توسط یک شیطان تسخیر شده است، توسط بستگان او به بدرفتاری و بی توجهی نسبت به او شناخته شده بود، و افزود: “یکی از بستگان شاهد بود که سیندی با کلیدهای آب آشامیدنی به صورت نوئل ضربه زد.”

به گفته مقامات، نوئل نارس به دنیا آمده بود و دارای چندین ناتوانی جسمی و اختلالات رشدی بود. آنها گفتند که سیندی “سابقه جنایی گسترده ای” داشت و موضوع تحقیقات قبلی توسط خدمات حفاظت از کودکان بود.

تیم های جستجو به جستجوی مناطق جنگلی در محله پسر برای یافتن بقایای او ادامه می دهند. جامعه قصد دارد امروز برای نوئل مراسم بیداری برگزار کند.

همچنین بخوانید | افشای اطلاعات اینتل مقامات آمریکایی را برای تأثیرگذاری در داخل و خارج از کشور آماده کرده است