ژل رووفیل الترا چیست؟

آشنایی با ژل رووفیل الترا

ژل رووفیل الترا یک فیلر برای اصلاح چین و چروک های متوسط تا عمیق صورت و بازتعریف خطوط صورت برای یک لیفت حجمی و غیر جراحی است. برای اصلاح چین و چروک های بسیار عمیق در بافت ضخیم پوست مناسب است.

ژل رووفیل الترا، بر خلاف سایر محصولات در محدوده ژل رووفیل الترا، می تواند برای ایجاد حجم شدیدتر استفاده شود.

ژل رووفیل الترا دارای ویژگی های فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیب یک فناوری پپتید بیومیمتیک تیز و یک اسید هیالورونیک متقاطع معرفی شده است که کیفیت بهبود یافته ای را در ویسکوزیته و الاستیسیته ژل ارائه می دهد.

این محصول حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد و متصل به پپتید به جای PBS در بین مولکول های اسید هیالورونیک متقابل است که منجر به افزایش پایداری ژل هیالورونیک اسید می شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

ژل رووفیل الترا یک پرکننده پوستی است که برای اصلاح خطوط عمیق و چین و چروک در بافت ضخیم پوست طراحی شده است. این فیلر برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و کانتور ایده آل است. ژل رووفیل الترا باید در قسمت های عمیق درم در نواحی مورد نظر مانند پیشانی، پل بینی، چین های بینی، خطوط ماریونت، گونه ها، لب ها، فک و چانه تزریق شود. نتایج با ژل رووفیل الترا Fine با مدت زمان متوسط ​​تا 12 ماه بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک، ماندگار است. این محصول دارای 2 عدد سرنگ می باشد.

پرکننده های پوستی ژل رووفیل الترا بر پایه اسید هیالورونیک، پپتیدها و مواد فعال خلاقانه.

محصولات ژل رووفیل الترا Caregen جزو اولین پرکننده‌های پوستی با پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقابل هستند که برای بازسازی صورت و بافت‌ها مانند کاهش چین و چروک طراحی شده‌اند. پرکننده های پوستی ژل رووفیل الترا در بدن زیست تخریب پذیر هستند و حاوی مواد فعال نوآورانه ای هستند که تنش پوست را افزایش داده و پوست را بالا می برند. پرکننده‌ها برای پوست‌های مسن‌تر که هدف آن دستیابی به ظاهری طبیعی و جوان‌تر است، ایده‌آل هستند. اثرات زیبایی شناسی محصولات ژل رووفیل الترا فوری است. نتایج یک درمان بسته به نوع پروتکل می تواند بین 10 تا 12 ماه باقی بماند.

با ژل رووفیل الترا حتی چین و چروک های عمیق تا پایین ترین لایه های پوست را می توان به طور موثر و ماندگار درمان کرد. این محصول برای پرکردن چین های عمیق بینی، چین و چروک های سرسخت گوشه های دهان و همچنین برای کانتورینگ هدفمند نواحی صورت روی چانه، فک و فک پایین مناسب است. ژل رووفیل الترا با اسید هیالورونیک متقاطع و پپتیدهای بیومیمتیک اضافی، به طور مستقیم به مناطق مشکل می رسد و آنها را از عمیق ترین بافت پوست بازسازی می کند. در آنجا مولکول های پپتید نه تنها تولید هیالورون بدن را تحریک می کنند، بلکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کنند. بافت نرم به خصوص نتیجه طبیعی را تضمین می کند. به لطف سوزن بسیار ظریف با ضخامت دیواره نازک، درمان بسیار راحت است. ژل رووفیل الترا به لایه های عمیق پوست و بافت زیر جلدی تزریق می شود. با این محصول لیفت هدفمند لب نیز امکان پذیر است.

مناطق درمان ژل رووفیل اولترا:

ایده آل برای درمان نواحی زیر:

ناحیه پیشانی

ناحیه چشم

ناحیه گونه

گوشه دهان

ناحیه لب

ناحیه چانه

محتوا:

1 سرنگ / تزریق 1 میلی لیتر

غلظت ژل هیالورونیک اسید 23 میلی گرم در میلی لیتر است.

 

مدت اثر:

نتایج بلافاصله قابل مشاهده است و به لطف فرمولاسیون قوی ژل رووفیل الترا، بسته به سن، نوع پوست، فعالیت ورزشی و تکنیک مورد استفاده، در بهترین حالت می تواند تا 12 ماه دوام داشته باشد. در نتیجه، عزت نفس مراجع افزایش می یابد.

این محصول تنها با نسخه اصلی پزشک قابل تجویز است. این مقررات برای هیچ یک از طرف های درگیر در بخش پزشکی و مراقبت های بهداشتی اعمال نمی شود.

تولید کننده و ما به عنوان فروشنده به این نکته اشاره می کنیم که تزریق محصولات با و بدون لیدوکائین فقط باید توسط کارکنان آموزش دیده و دارای تخصص پزشکی انجام شود.

فیلتر ناحیه: گونه، چانه، گوشه دهان، ناحیه چشم، پیشانی، لب ها، بینی، افزایش حجم

عمق چین و چروک: عمیق، متوسط عمیق، بسیار عمیق

نوع چین و چروک: چین‌های پیشانی، چین‌های گلابلا، تقویت لب، چین‌های منتولبیال، چین‌های نازولبیال، چین‌های اطراف لب، چین‌های عروسکی

پیوندهای مرتبط با “ژل رووفیل الترا (1x1ml)”

نشانه های ژل رووفیل الترا

بازتعریف خطوط صورت اصلاح چین و چروک های متوسط تا عمیق در پوست های ضخیم. ایجاد حجم.

نواحی تزریق: پیشانی. پل بینی. خطوط نازولبیال چین و چروک اطراف دهان. گونه ها و گونه ها. لب. فک و چانه.

عمق تزریق: درم زیر جلدی عمیق