کرم مرطوب کننده چی بخرم ؟

کامان جزو اون محصولاتی بود که با معرفی مرطوب کننده های قوطی توی فروشگاه های زنجیره مثل افق کوروش و هایپر استار خودش رو به همه ماها معرفی کرد و خوب خیلی هامون کنار صندوق های فروشگاه ها با تست این کرم فهمیدیم که خیلی از محصولات ایرانی واقعا ارزش خرید دارند.

مهم ترین نکته که باید به آن توجه کرد نوع پوست صورت است که می تواند چرب، خشک، معمولی و مختلط باشد. منافز باز، آکنه و جوشش های سر سیاه بیشتر در پوست های چرب دیده می شوند.در این موارد باید محصول مخصول پوست چرب استفاده شود، در غیر اینصورت چربی اضافی بر روی پوست باقی می ماند و منافذ باز پوست را می بندد که باع تحریک پوست و ایجاد آکنه می شود به همین دلیل افرادی که پوستشان چرب است باید از کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنند تا منافذ پوست مسدود نشود. برای استفاده صحیح از مرطوب کننده این نکات طرز تهیه ی کرم مرطوب کننده خانگی را رعایت کنید.

ممکن است پوستی چرب باشد، اما بخاطر عوامل داخلی یا خارجی (مخصوصا در سنین بالا)، و یا تغذیه نامناسب (عدم آشامیدن آب کافی) آب خود را از دست داده باشد. اگه پوستتون خیلی خشکه و دنبال یه محصول با چربی بالا هستید که خشکی پوستتون رو تا حد زیادی برطرف بکنه کرم مرطوب کننده بیول حاوی عصاره لوبیا سفید رو حتما توی سبد خریدتون داشته باشید. شاید در این جا برای شما این سوال پیش بیاید که کرمهای مرطوبکننده و آبرسان چه تفاوتی با هم دارند، شاید بگویید که اصلا حوصلهی استفاده از این همه کرم را در طول روز ندارید و به دنبال چیزی میگردید که بیشتر از همه مورد نیازتان باشد.

کرمهای آبرسان رطوبت پوست شما را تامین میکنند و کرمهای مرطوبکننده با ایجاد یک لایه چربی کنترل شده از این رطوبت محافظت میکنند. توجه نمایید که بسته به شرایط پوستی خودتان میتوانید روزانه یک الی دو بار از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید اما حتما قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را با دقت و تمیز با انواع مختلف شوینده های مخصوص صورت بشویید تا بتوانید آلودگی ها و ذرات باقیمانده آرایش از روی پوست صورت خودتان پاک کنید. بهترین برند کرم مرطوب کننده بدن، برندی است که تاریخ انقضا، مشخصات محصول و اطلاعات دقیق آن را به شما منتقل کند.