گردشگر بریتانیایی در 90 دقیقه 22 شلیک در کلوپ استریپ لهستانی انجام داد و جان خود را از دست داد

توسط میز جهانی هند امروز: یک گردشگر 36 ساله بریتانیایی ظاهراً پس از نوشیدن 22 شات الکل توسط کارکنان باشگاه در کراکوف لهستان جان خود را از دست داد.

مرد بریتانیایی که قبلا مست بود، با دوستش از یک باشگاه بازدید کرد، زیرا ورود رایگان بود. در باشگاه، این مرد در 90 دقیقه با اصرار کارکنان، 22 شوت محکم زد و سپس سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

بر اساس گزارش وب سایت خبری میرور انگلیس، دفتر دادستانی ملی لهستان اعلام کرد که میزان الکل خون این گردشگر حداقل 0.4 درصد بوده که کشنده محسوب می شود.

همچنین بخوانید | ایالات متحده: 4 نفر در خانه مین کشته شدند، 3 نفر زخمی شدند در تیراندازی در بزرگراه

به گفته مقامات لهستانی، این مرد در حالی که بیهوش بود، 420 یورو معادل حدود 37700 روپیه هند مورد سرقت قرار گرفت.

هفته گذشته، پلیس لهستان گفت، پس از یک سری یورش به کلوپ های شبانه، آنها با موفقیت 58 نفر را که در جرایم سازمان یافته دست داشتند، دستگیر کردند. اداره تحقیقات پلیس مرکزی لهستان (CBSP) ادعا کرد که باشگاه ها راکتی را اجرا می کردند که در آن مشتریان را قبل از سرقت پولشان مست می کردند.

CBSP مدعی شد که گروهی که در قتل مرد انگلیسی دست داشتند نیز دستگیر شدند.

به گزارش میرور، پلیس لهستان گفت: «یکی از سرنخ‌هایی که توسط بازرسان در این پرونده بررسی شده مربوط به قربانی است که به حالت مسمومیت، باعث از دست دادن هوشیاری و سپس مرگ در نتیجه مسمومیت حاد با الکل شده است.»

وی ادامه داد: در جریان این حادثه به این مرد کمک پزشکی نشد. در ادامه این بیانیه آمده است: افراد مظنون به این اقدام بازداشت موقت شدند.

همچنین بخوانید | در پی وقوع آتش سوزی در بیمارستان چین 21 کشته و 71 نفر تخلیه شدند