یعنی وابسته به صدای آژیر است

با استفاده از اینترنت و GPS اطلاعات دستگاهی که جیپیاس بر روی آن نصب است را برای یک سرور ارسال میکند شما میتوانید از طریق یک اپ یا وبسایت به محل جیپیاس خود دسترسی پیدا کنید. 1. داشبورد: به دلیل سیمکشی راحت ردیاب های سیمی داشبورد یک گزینه محبوب برق کاران به حساب میآید.

هدف اصلی یک ردیاب GPS خودرو این است که به شما همیشه از وضعیت خودرو اطلاع دهد و این اطلاعات می تواند دارای قابلیت ها و سناریوهای مختلف و مفیدی برای کاربر برنامه gps خودرو باشد. یکی از مزایای استفاده از ردیاب خودرو موتور ردیاب کامیون مدل N304 جی پی اس این است که شما می توانید محدوده ای را برای آن تعریف کنید که در صورتی که وسیله نقلیه از محدوده تعیین شده خارج شود به شما اطلاع دهد. در مدل سفارشی جیپیاس IR59 امکان نصب سنسورهای ضربه، لرزش و خروج از محدوده حرکتی وجود دارد.

حتی این امکان وجود دارد که ماشین را از راه دور خاموش کنید. این مسیر یابی از طریق ماهواره هایی که دور زمین میچرخند انجام میشود. شما میتوانید از راه دور سرعت ماشین سوخت او را کنترل کنید. نصب GPS خودرو بسیار آسان بوده و خودتان نیز به راحتی میتوانید آن را نصب کنید. متاسفانه در کشور ما برای خودروهای داخلی این آپشن محسوب میشود و افراد ناچارند خود این کالا را خریداری و نصب کنند. نصب ردیابهای شارژی آهنربایی بسیار ساده است و خود افراد نیز میتوانند آن را روی خودروی خود نصب کنند.

GPS مخفف عبارت “Global Positioning System” به معنی سیستم موقعیت یاب جهانی است دستگاه هایی که دارای قابلیت موقعیت یابی جهانی هستند می توانند با برقراری ارتباط با ماهوارههای سیستم موقعیت یاب جهانی GPS موقعیت مکانی خود را اعلام نمایند. در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد.