یک دانشجوی 21 ساله هندی الاصل در فیلادلفیا به ضرب گلوله کشته شد

توسط میز جهانی هند امروزخلیج تایمز گزارش داد: یک دانشجوی 21 ساله هندی الاصل که اهل منطقه کولام کرالا بود، توسط مهاجمان ناشناس در فیلادلفیا به ضرب گلوله کشته شد.

دانش آموز فوت شده که جود چاکو نام داشت روز یکشنبه از محل کار بازمی گشت. جود همچنین به عنوان یک کارمند پاره وقت در شهر کار می کرد.

گفته می شود که والدین او نزدیک به 30 سال پیش به آمریکا مهاجرت کردند.

لازم به ذکر است که این قتل یک نمونه مجزا نبود.

پیش از این، یک جوان 24 ساله هندی الاصل در یک پمپ بنزین در ایالت اوهایو آمریکا به ضرب گلوله کشته شد. او در ماه آوریل به ضرب گلوله کشته شد.

متوفی که سایش ویرا نام داشت، اهل آندرا پرادش بود.

همچنین، 9 نفر در شامگاه دوشنبه بر اثر تیراندازی در امتداد یک پیاده‌روی ساحلی در هالیوود، فلوریدا، مجروح شدند و مردم را دیوانه‌وار به دنبال پوشش در امتداد ساحل شلوغ در روز یادبود سوق داد. 9 قربانی شامل شش بزرگسال و سه کودک هستند.

پلیس گفته است که یکی از مظنونان بازداشت شده و دیگری همچنان تحت تعقیب است. پلیس گفت: تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری بین دو گروه منجر به تیراندازی شده است.

همچنین بخوانید | یک زن هندی الاصل در میان 9 کشته تیراندازی در مرکز خرید تگزاس در آمریکا

قوانین اسلحه آمریکا اغلب به دلیل حوادث تیراندازی مکرر در سراسر ایالت ها محکوم شده است.

در واقع، در ماه می، در پی حمله یک مرد مسلح در یک مرکز خرید شلوغ در شمال دالاس، هشت نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

برایان هاروی، رئیس پلیس این شهر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مرد مسلح که مقامات گفته اند به نظر آنها به تنهایی عمل کرده است، پس از شروع تیراندازی در خارج از مرکز خرید Allen Premium Outlets در تگزاس توسط یک افسر پلیس کشته شد.

این حوادث خشونت آمیز و “قتل های هدفمند” علیرغم قانون ایمنی اسلحه که در ژوئن 2022 توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده به تصویب رسید، هنوز از بین نرفتند.

این قوانین اولین قانون در سه دهه گذشته بود. این لایحه خواستار بررسی سوابق افرادی بود که به دنبال دسترسی به سلاح هستند و برای اولین بار، این لایحه همچنین فروش و خریداران اسلحه را که به دلیل خشونت خانگی محکوم شده اند، سرکوب می کند. با این حال، منتقدان اغلب کارآیی و تأثیر قوانین، به ویژه در پی خشونت های مکرر اسلحه در ایالات متحده را زیر سوال برده اند.

همچنین بخوانید | در تیراندازی در یک مهمانی در می سی سی پی آمریکا یک کشته و حداقل 6 زخمی برجای گذاشت