آیا کسی لقمه ای را می خواهد که من خورده باشم؟ ترامپ پیتزای نیمه خورده را به هواداران پیشنهاد می کند

توسط میز جهانی هند امروز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در حالی که در مرکز شهر پیتزا در فورت مایرز فلوریدا توقفی غیرمنتظره داشت، یک تکه نیم‌خورده پیتزا را به هواداران مشتاق ارائه کرد.

ویدئویی که توسط یک خبرنگار در توییتر منتشر شد، ترامپ را نشان می‌دهد که قبل از اینکه بپرسد: «آیا کسی لقمه‌ای را که من خورده‌ام می‌خواهد؟» گاز می‌گیرد. که جمعیت مشتاق شعار می دادند: «ترامپ! ترامپ! ترامپ!”

به گزارش فاکس نیوز، ترامپ پس از سخنرانی در شام لینکلن ریگان حزب جمهوری خواه کانتی لی از پیتزا فروشی بازدید کرد.

بخوانید | انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا: جمهوری‌خواهان در اثر شورش‌ها درهم شکسته‌اند، زیرا ترامپ تلاش‌های خود را برای کسب نامزدی افزایش می‌دهد

ترامپ علیرغم دستگیری و متهم شدن به پرداخت پول های بی سر و صدا، در حال حاضر نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری سال 2024 است. جمهوریخواه که دو بار استیضاح شده بود، تاریخ بیشتری را ثبت کرد زیرا اولین رئیس جمهور سابق در تاریخ آمریکا بود که توسط دادستانی متهم شد.

ایندیپندنت به گزارشی از نظرسنجی وال استریت ژورنال اشاره کرد که ترامپ که سومین کارزار انتخاباتی خود را در ماه نوامبر آغاز کرد، با 51 تا 38 درصد از رای دهندگان احتمالی جمهوری خواه، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا پیشتاز است.

از سوی دیگر، دیسانتیس هنوز به طور رسمی کمپین خود را راه اندازی نکرده است.

بخوانید | رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، رزرو و متهم شده است – حالا چه اتفاقی می افتد؟