ترجمه تخصصی مقاله

10 شرکت برتر ترجمه در سانفرانسیسکو
سفارش ترجمه مقاله

10 شرکت برتر ترجمه در سانفرانسیسکو. png
سانفرانسیسکو شهری در کالیفرنیای غربی است. این شهر بخاطر تنظیمات زیبایش مشهور است و بر روی یک سری تپه های شیب دار واقع در منتهی الیه شمال شبه جزیره در ابتدای خلیج سانفرانسیسکو ساخته شده است. اگر می خواهید حرفه یا تجارت خود را در زمینه فن آوری دنبال کنید ، پس سانفرانسیسکو بهترین مکان برای شماست. از راه اندازی مشاغل جدید و به دست آوردن شغل موزیک ها خبر در غول های جهانی مانند فیس بوک ، گوگل ، اپل ، توییتر و Salesforce ، افراد از سراسر جهان به دنبال رویاهای خود می آیند. همه آنها به زبانهای مختلف صحبت می کنند ، بنابراین برای از بین بردن مانع ارتباطی بین آنها ، به کمک شرکت های ترجمه نیاز دارید. بیایید نگاهی به 10 شرکت برتر ترجمه در سانفرانسیسکو بیندازیم .

10 شرکت برتر ترجمه در سانفرانسیسکو
جنگو
ترجمه مریخ
CCJK
کشیش
بومی سازی
بیا
SimulTrans
ترجمه های Straker
idem Translations، Inc
تماس بین المللی ، شرکت
جنگو
Gengo یک شرکت ترجمه مشهور است که خدمات ترجمه با کیفیت عالی را در زمان چرخش سریع و نرخ مناسب ارائه می دهد. Gengo ترجمه برای طیف گسترده ای از محتوا مانند توصیف محصولات تجارت الکترونیکی ، لیست سفرها و راهنماها ، مقالات آنلاین ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، نسخه بازاریابی ، تبلیغات و رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، اسناد ایمیل ترجمه مقالات و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد. مترجمان استخدام شده در Gengo برای اطمینان از سازگاری در خدمات ترجمه ، در یک روند مداوم ارزیابی می شوند.

ترجمه مریخ
Mars Translation یک شرکت ترجمه مشهور است که به مدت دو دهه خدمات ترجمه و محلی سازی در سطح جهانی ارائه می دهد . صنایع مهم مورد تأیید Mars Translation بازیها و محلی سازی نرم افزار ، تجارت و امور مالی ، تبلیغات و بازاریابی ، مسافرت و جهانگردی ، پزشکی و بهداشت ، فنی و مهندسی و بسیاری دیگر است. مترجمان ارائه دهنده این خدمات متخصص موضوع هستند و در صنعت خود تجربه قبلی دارند. ترجمه های بی عیب و نقص در زمان چرخش سریع و نرخ های مقرون به صرفه ، ترجمه مارس را به نام قابل اعتمادی در صنعت ترجمه تبدیل کرده است.

CCJK
CCJK یک ارائه دهنده راه حل چند زبانه دارای گواهینامه ISO است که به مدت دو دهه در خدمت جهان ترجمه است. این سرویس خدمات ترجمه زبان ، محلی سازی ، چندرسانه ای ، ترجمه ، ویرایش و تفسیر را ارائه می دهد. این مجموعه صنایعی از جمله علوم زندگی ، امور مالی ، مسافرت ، فناوری ، خودرو ، محصولات مصرفی ، دولت ، تولید و مخابرات را شامل می شود. شرکت های درجه یک از خدمات CCJK استفاده می کنند. حرفه ای بودن و رویکرد مشتری مداری با کیفیت CCJK ، آن را به یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد در سراسر جهان تبدیل کرده است.

کشیش
Rev یک شرکت دارای بالاترین رتبه است که خدمات رونویسی واضح و دقیق و زیرنویس ها و زیرنویس های با کیفیت بالا را برای انواع صوتی و تصویری ارائه می دهد. در Rev ، منابع ذی صلاح برای رونویسی صدا به متن استخدام گوگل ترجمه می شوند. آنها پس از بررسی برای مهارت های دستور زبان و رونویسی استخدام می شوند. Rev قیمت شفافی را ارائه می دهد تا بتوانید قبل از سفارش سفارش رونویسی تصمیم بگیرید. از فناوری نوآورانه برای ارائه خدمات رونویسی با کیفیت بالا و تضمین شده استفاده می شود و پشتیبانی 24/7 برای کمک به مشتریان ارزشمند در دسترس است.

بومی سازی
Localize یک شرکت ترجمه است که وب سایت ها و برنامه ها را به چندین زبان ترجمه می کند. این سیستم با استفاده از سیستم مدیریت ترجمه بومی سازی (TMS) که یک بستر نوآورانه ترجمه است و در مدیریت گردش کار ترجمه کمک می کند. این در تشخیص محتوا ، ویرایشگر متن ، همکاری تیمی ، تحویل ترجمه ، ترجمه های با کیفیت و گزارش کمک می کند. در عرض چند دقیقه به یکپارچه سازی با وب سایت شما کمک می کند و به راحتی می توانید زبان اضافه کنید و با تیم خود همکاری کنید. تکنیک های نوآورانه ترجمه توسط Localize به دستیابی سریع و کارآمد به بازارهای جدید کمک می کند.

بیا
Venga یک شرکت ترجمه جهانی است که خدمات تخصصی ترجمه ، محلی سازی و خدمات خلاقانه را به بیش از 100 زبان ارائه می دهد. این به مشتریان خود کمک می کند تا در سطح جهانی ارتباط برقرار کنند و از اهداف جهانی آنها حمایت کنند. برنامه های ترجمه برای تهیه خدمات محلی سازی و ترجمه مداوم برای مشتریان سازمانی طراحی شده اند. تمام این خدمات توسط یک تیم تولید چابک ، یک زنجیره تأمین صالح و یک تیم تضمین کیفیت انجام می شود. Venga برای بهبود مستمر خدمات ترجمه و بومی سازی تلاش می کند .

SimulTrans
SimulTrans شرکت ترجمه است که در دستیابی به اهداف تهاجمی ترجمه شما کمک می کند. این نرم افزار خدمات محلی سازی سند و نرم افزار قوی را به بیش از 100 زبان ارائه می دهد. بسیاری از شرکت های جهانی از سراسر جهان از خدمات SimulTrans بهره مند می شوند. خدمات ترجمه توسط SimulTrans مطمئن می شوند که پیام برند شما در بازار جهانی ثابت مانده است. در SimulTrans ، زبانهای مختلف مختلف به طور همزمان تهیه می شوند تا پروژه های ترجمه را به موقع به پایان برسانند.

ترجمه های Straker
Straker Translations یک شرکت ترجمه قابل اعتماد است که هدف آن توانمند سازی مردم جهان برای برقراری ارتباط در آن سوی مرزها ، حفظ فرهنگ های منحصر به فرد آنها و امکان جریان آزاد تجارت ، سرگرمی ، اطلاعات و ایده ها است. در طول سالها ، Straker Translations خود را به عنوان پیشرو در ارائه خدمات ترجمه اثبات کرده است و در حال تولید ترجمه های انسانی با کیفیت ، به موقع و مقرون به صرفه است. Straker Translations در ارائه ترجمه های شرکتی ، اتوماسیون ترجمه و ترجمه های شخصی تخصص دارد.

idem Translations، Inc
idem شرکت ترجمه است که خدمات ترجمه را با توجه به نیاز جهانی مشتریان ارائه می دهد. در idem ، آنها مترجمان شایسته ای را استخدام می کنند که دارای مهارت و مهارت بالایی هستند. آنها پس از آزمایش کامل استخدام می شوند و برای اطمینان از استانداردهای با کیفیت بالا و حرفه ای بودن ، به طور مداوم دوباره ارزیابی می شوند. راه حل های بی عیب و نقص ترجمه در علوم زندگی ، تجهیزات پزشکی ، داروسازی و شرکت های بزرگ ارائه می شود. سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، ISO 13485 و ISO 17100 کیفیت و قابلیت اطمینان بالای خدمات ترجمه را تضمین می کند.

تماس بین المللی ، شرکت
International Contact، Inc 30 سال سابقه ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا را دارد . این یک تیم از زبان شناسان است که به طور مداوم در مورد اصطلاحات مدرن تحقیق می کند و واژه نامه بازارهای خاص را جمع آوری می کند. پروژه های تحویل شده توسط International Contact، Inc در آنها سازگار است و همچنین خدمات محلی سازی سریع و قابل اطمینان را ارائه می دهند. خدمات با کیفیت عالی ارائه شده توسط International Contact، Inc ترجمه و ترجمه ، ترجمه محلی ، ویدئو ، انتشار دسک تاپ ، تفسیر ، بومی سازی وب سایت و نرم افزار FLT است. نگرش can-do این شرکت را به نامی مشهور در صنعت ترجمه تبدیل کرده است.

بسته بندی کردن:
جهان به یک دهکده جهانی تبدیل شده است و برای همگام شدن با دنیای رقابتی شدید ، شما باید مهارت های زبانی خود را توسعه دهید. هزاران زبان در سراسر جهان وجود دارد ، شما نمی توانید همه این زبانها را یاد بگیرید ، و در اینجا شما به خدمات شرکت های ترجمه نیاز دارید. اگر شما به زبان آنها صحبت کنید مردم تمایل به گوش دادن و خرید محصولات دارند. ما 10 شرکت برتر ترجمه در سانفرانسیسکو را پوشش داده ایم. آنها را بررسی کنید و متناسب با نیازهای شغلی خود یکی را انتخاب کنید.