دانلود کتاب های خارجی

کتاب داستان زبان اصلی؛ یک پیشنهاد عالی برای غلبه بر این کسالت دانلود کتاب های خارجی، خواندن مداوم کتاب های درسی به زبان انگلیسی است.
کتاب های داستانی به دلیل فضای روایی ، خواننده را مشتاق خواندن می کند. نه تنها شما را خوشحال و غرق در فضای تاریخ می کند ، بلکه واژگان شما را نیز افزایش می دهد و شما را با جملات و دستور زبان بیشتر آشنا می کند.

چگونه کتاب خارجی بخوانم؟

برای شروع ، ابتدا باید کتاب مناسب خود را پیدا کنید. کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید که موضوع جالبی نیز دارد. اگر در هر صفحه حدود 3-4 کلمه انگلیسی وجود دارد ، به صفحات آن نگاه کنید ، اما موضوع خرید PDF کتاب را درک کرده اید ، این کتاب برای سطح شما مناسب است ، اما اگر تاریخچه کتاب را اصلا درک نمی کنید ، یک کلمه انتخاب نکرده اید. کتاب مناسب

 

pf8DfK-1570627719.jpg

توصیه می شود برای تکمیل آموزش هر کتاب را در 4 مرحله مطالعه کنید. برای اولین بار ، همزمان با پخش فایل صوتی ، خواندن کتاب را شروع کنید. به عنوان یک قاعده ، شما باید موضوع کلی داستان را درک کنید. هر بار که به کلمه جدیدی برخورد می کنید ، آن را برجسته کنید تا بعداً معنی آن را بیابید. سعی کنید دانلود کتاب های خارجی معنی کلی جملات را درک کنید و در دانستن معنی هر کلمه وسواس نداشته باشید.
در مرحله دوم ، معانی کلماتی را که از فرهنگ لغت مشخص کرده اید بیابید و بنویسید. بهتر است از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. در مرحله سوم ، دوباره کتاب را با فایل صوتی آن گوش دهید. این بار ، هنگامی که معنی همه کلمات را می دانید ، باید کل داستان را با جزئیات آن درک کنید.
بهتر است بین این مراحل استراحت های کمتری انجام دهید تا نتایج بهتری بگیرید. در نهایت ، ما پیشنهاد می کنیم فقط به فایل صوتی گوش دهید. این بخش مهارت شنیداری شما را تقویت می کند.

خواندن کتاب داستان چگونه کمک می کند؟

وقتی شروع به خواندن کتاب می کنید ، اولین قدم این است که سعی کنید داستان را درک کنید. اینجاست که درک مطالب شما آغاز می شود. بهتر است با استفاده از معنای جملات و کلمات دیگر ، صرف نظر از معنای کدام یک از آنها ، معنای کلی را بدست آورید. همچنین با ساختار دستوری جملات و کلمات جدید آشنا می شوید. ممکن است قبلاً این قوانین را خوانده باشید ، اما در اینجا نحوه استفاده از آنها را در عمل خواهید دید. با خواندن هر کتاب در سطح مبتدی ، معمولاً با حدود 300 تا 500 کلمه ، در سطح متوسط ​​بین 1200 تا 2300 کلمه و در سطح پیشرفته حدود 3000 کلمه جدید آشنا می شوید و خرید PDF کتاب خارجی این باعث افزایش واژگان شما می شود.

 

VnnbvD-1570627816.jpg

اگر کتابی که می خوانید فایل صوتی دارد ، حتماً از آن استفاده کنید. گوش دادن به یک فایل صوتی هنگام ردیابی آن در متن کتاب ، شما را با تلفظ کلمات و لهجه ها بیشتر آشنا می کند. مهمترین چیز مهارت شنیداری شماست. پیشنهاد می کنیم برای تقویت مهارت شنیداری خود فایل صوتی کتاب را جداگانه گوش دهید.
حتی می توانید پس از خواندن کتاب ، موضوع کلی داستان دوست خود را برای تقویت مکالمه انگلیسی و در واقع صحبت کردن خود توضیح دهید. این به معنی بازخوانی متن نیست ، اما شما در واقع دانلودکتاب سعی می کنید موضوع را با عبارت خود به دوست خود منتقل کنید. اگر موضوع چالش برانگیز است ، فرصتی برای بحث و تبادل نظر ایجاد می شود که می تواند تمرین خوبی برای شما باشد.

 

S67ZIb-1570626262.jpg

امروزه بسیاری از کتابهای مختلف تاریخ وجود دارد ، اما کتابهای رتبه بندی شده pdf کتاب بیشتر برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب هستند. با انتخاب این کتابها می توانید طبق طبقه بندی مجموعه پیش بروید و پشتیبان نیوز مطمئن شوید که کتابها مطابق با استاندارد آموزشی تنظیم شده اند.
نمونه هایی از مجموعه داستان های محبوب و پرفروش در زیر آورده شده است.

مجموعه ای از کرم های کتاب در آکسفورد

مجموعه کرم های کتاب آکسفورد یک مجموعه معتبر و محبوب خرید پی دی اف کتاب هفت سطحی است که توسط موسسه آکسفورد منتشر شده است. این 7 سطح شامل سطوح مبتدی و پیشرفته است ، بنابراین هر کسی با تمام سطوح می تواند از این مجموعه استفاده کند.

 

Ll3Mh2-1570627087.jpg

 

مجموعه ای برای خوانندگان پنگوئن

این مجموعه همچنین شامل 7 سطح از مبتدی تا پیشرفته است. علاوه بر سایت کتاب متن نوشته شده ، مجموعه خوانندگان پنگوئن یک فایل صوتی نیز دارد. این نه تنها درک شما ، بلکه دستور زبان و واژگان شما را نیز بهبود می بخشد.

 

9fFle1-1570627230.jpg

 

مجموعه خواننده سطح هارکور

این مجموعه یکی از مجموعه داستان های انگلیسی زبان است که مانند دیگر مجموعه ها شامل 7 سطح است. مزیت این کیت این است که می تواند برای هر کسی در هر سطح زبان و سنی استفاده شود. همچنین وجود تصاویر با کیفیت بالا نیروی دیگری است که بر جذابیت کتاب ها افزوده است. این کیت ، به همراه فایل صوتی پی دی اف کتاب پیوست شده ، می تواند ترکیبی مفید برای بهبود مهارت انگلیسی شما باشد.

مجموعه علمی اسکات فورسمن

این مجموعه یکی از معروفترین و البته جامع ترین کتابهاست که کتاب خارجی در قالب 7 سطح ارائه شده است. موضوع این مجموعه انواع مطالب علمی است. این مجموعه شامل 290 کتاب است که هر کدام فایل صوتی مخصوص به خود را دارند و می توانید به au گوش دهید.

مجموعه خوانندگان رمز عبور

رمز خوانها یکی از محبوب ترین مجموعه ها در بین مخاطبان است. این مجموعه شامل 28 کتاب است که در 5 سطح طبقه بندی شده اند. یکی از جذابیت های این مجموعه فایل های سه بعدی آن است که مورد توجه بسیاری از مخاطبان است. این مجموعه تمریناتی را در پایان هر داستان ارائه می دهد که پاسخ آنها در انتهای کتاب آمده است.

مجموعه داستان گو

این مجموعه یکی از محبوب ترین مجموعه های هنری است. مجموعه Story Teller در دو قسمت طراحی شده است. این مجموعه از اصطلاحات و عبارات کاربردی استفاده می کند که دانلود کتاب جدید می تواند تأثیر بسزایی در بهبود مهارت مکالمه شما داشته باشد.

 

Ul0_HW-1570627870.jpg

 

مجموعه خوانندگان انگلیسی کمبریج

این مجموعه توسط انتشارات کمبریج منتشر شده و در 7 سطح ارائه شده است. در پایان هر بخش از این کتاب ، تمریناتی وجود دارد که در انتهای کتاب به آنها پاسخ داده شده است. این مجموعه یک کتاب های خارجی تمرین عملی و م forثر برای آمادگی و موفقیت در امتحاناتی مانند PET ، KET ، FCE ، CAE است.

مجموعه خوانندگان مک میلان

یکی از پرفروش ترین مجموعه داستان ها Mac Millan Readers است که در 6 سطح به مخاطبان ارائه می شود. این مجموعه با داستانهای کوتاه و متنوع با لهجه انگلیسی مشخص می شود.