افزایش سن در موارد COVID: HM Amit Shah می گوید: تعداد بیشتری تخت ICU ، آزمایش در دهلی

دهلی نو: برای مقابله با شیوع اخیر موارد ویروس کرونا در دهلی ، مرکز روز یکشنبه گفت که به زودی 300 تخت اضافی ICU را در دسترس قرار می دهد و تعداد آزمایشات RTPCR روزانه را در پایتخت ملی دو برابر می کند.

آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه همچنین گفت برخی از بیمارستانهای زیر مجموعه شرکتهای شهری دهلی به بیمارستانهای اختصاصی COVID تبدیل می شوند و پزشکان و پیراپزشکان نیروهای شبه نظامی برای مقابله با کمبود نیروی انسانی در پایتخت ملی مستقر می شوند.

شاه گفت برای نجات جان بیشتر ، این مرکز همچنین اکسیژن ، کانول بینی با جریان بالا و سایر تجهیزات بهداشتی را به دهلی ارائه می دهد.

این تصمیمات در یک جلسه سطح بالا به ریاست شاه و با حضور ستوان فرماندار دهلی آنیل بایجال ، وزیر ارشد آرویند کجریوال ، وزیر بهداشت اتحادیه ، هارد وردان و سایر افراد اتخاذ شد.

در یک سری تویت به زبان هندی ، شاه گفت که آزمایشات RTPCR روزانه در دهلی دو برابر می شود ، ظرفیت آزمایشگاه های آزمایش افزایش می یابد و وانت های تست سیار وزارت بهداشت اتحادیه و شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) مستقر می شوند. در مناطقی که تهدید COVID-19 زیاد است.

وی گفت که این جلسه برای افزایش ظرفیت بیمارستان های دهلی تصمیم گرفته و در این راستا 300 تخت ICU علاوه بر 250 تخت موجود در بیمارستان DRDO COVID (Dhaula Kuan) در دسترس خواهد بود.

وزیر کشور گفت برای افزایش تعداد تخت های اکسیژن ، مرکز مراقبت COVID Chhatarpur 10،000 تختخوابی تقویت می شود و برخی از بیمارستان های شرکت های شهرداری دهلی به بیمارستان های اختصاصی COVID تبدیل می شوند.

یک مقام وزارت امور داخله گفت ، وزیر کشور اوضاع ناشی از افزایش موارد COVID-19 در دهلی را بررسی کرد و در مورد راه های مقابله با آن بحث کرد.

دهلی 3235 مورد تازه COVID-19 را ثبت كرد و تعداد عفونت ها را به بیش از 4.85 لك در روز یكشنبه رساند ، در حالی كه نود و پنج نفر دیگر منجر به كشته شدن تعداد كشته شدگان به 7،614 نفر رسید.

این مقام گفت: این جلسه برای تدوین استراتژی مهار شیوع ویروس در دهلی تشکیل شد ، به ویژه با توجه به فصل جشن و کاهش دما همراه با افزایش آلودگی.