انواع بک لینک ها backlink و تأثیر آن بر سئو چیست؟

ساختار سایت خود را تقویت کنید
هرچه سازماندهی ساختار یا معماری انواع بک لینک ها

وب سایت شما بهتر باشد ، ارزش پیوندها در قسمتهای مختلف آن بهتر است. برای این منظور باید از ساختار سیلو به جای ساختار سنتی استفاده کنید.

Silo در اصل یکی از تکنیک های SEO است و به معنای گروه بندی محتوای مرتبط به صورت سازمان یافته و منظم است. البته ایجاد و اجرای طرحی که در آن تمام مطالب به طور سیستماتیک گروه بندی شده و بهم پیوسته باشند کار ساده ای نیست ، اما مزایای قابل توجه سئو برای وب سایت شما خواهد بود. در اینجا یک مثال ساده از سیلو برای درک بهتر این ساختار وجود دارد:

www.yourwebsite.com (صفحه اصلی وب سایت)

www.yourwebsite.com/topic1 (اولین موضوع اصلی یا اصطلاحاً “سیلو”)

www.yourwebsite.com/topic1/subtopic1 (یکی از زیرعنوان های سوله اول)

www.yourwebsite.com/topic1/subtopic2 (زیرنویس دیگر سیلوی اول) انواع بک لینک ها

www.yourwebsite.com/topic2 (موضوع اصلی یا سیلوی دوم)

www.yourwebsite.com/topic2/subtopic1 (یکی از زیرعنوان های سوله دوم)

و همینطور ادامه می یابد.

ساختار سیلو راهی برای تقسیم و تقسیم ایده اصلی یا کلمه کلیدی به قسمتهای مختلف است. چنین ساختاری به شما امکان می دهد در هر مبحث وارد انواع بک لینک ها شوید و به تمام سeriesالات مرتبط (عباراتی که کاربر به دنبال آن است) پاسخ دهید.

برخلاف ساختار وبلاگ سنتی ، که همه مطالب براساس تاریخ انتشار مرتب می شوند ، Silo ساختار منطقی تری دارد و سایت های نمایه سازی انواع بک لینک ها را برای شما آسان و کارآمد می کند. تصویر زیر مقایسه ساختار سنتی و ساختار سیلو را نشان می دهد:

بازخورد

به عنوان مثال ، اگر وب سایت محصولات بهداشتی انواع بک لینک ها دارید ، می توانید این ایده اساسی را به بخش های مواد شوینده و بهداشتی و این گروه ها را به زیر مجموعه هایی مانند صفحات بررسی و آموزش تقسیم کنید. توجه داشته باشید که هنگام شروع پیوندها روش “سیلو معکوس” بهتر عمل می کند. در این صورت ، مقاله ای جامع بنویسید که کاملاً آموزنده باشد و پتانسیل زیادی برای دریافت پیوندها داشته باشد. این مقاله کلیه پیوندها انواع بک لینک ها را دریافت کرده و سپس ارزش پیوندها را از طریق پیوندهای داخلی در سراسر وب سایت توزیع می کند.

بیشتر بیاموزید: 9 نکته مهم و اساسی در جستجوگرها برای رتبه بندی بهتر موتور جستجو

3. در موارد مرتبط سرمایه گذاری کنید
موارد پیوندی به یک صفحه یا مجموعه ای از صفحات اشاره دارد که وب سایت های دیگر به گونه ای علاقه مند به پیوند دادن به آنها هستند. برای تولید این میزان سرمایه انواع بک لینک ها مفید ، می توانید از مقالات جامع یا حتی ابزاری که برای کاربران هدف شما مفید خواهد بود مانند فرهنگ لغت تخصصی یا ابزار تجزیه و تحلیل انواع بک لینک ها وب سایت استفاده کنید.

رپورتاژ دانشگاهی edu

بک لینک pbn

برای بدست آوردن ایده هایی برای انواع بک لینک ها ایجاد عناصر اتصال می توانید از روشی به نام روش آسمان خراش استفاده کنید. با استفاده از این روش ، ابتدا وب سایت هایی را پیدا می کنید که بهترین رتبه بندی را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در صفحه نتایج انواع بک لینک ها جستجو دارند و محتوای آنها را در زیر ذره بین قرار می دهید ، سپس سعی می کنید محتوای بهتر ، جامع تر و خاصی ایجاد کنید که تا از آنها پیشی بگیرد.