ایالات متحده اولین کیت خودآزمایی ویروس کرونا را تأیید می کند ، نتیجه آن ظرف 30 دقیقه است

اولین کیت خودآزمایی ویروس کرونا که می تواند ظرف 30 دقیقه نتیجه را نشان دهد ، توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید شده است.

به تست یکبار مصرف ، ساخته شده توسط Lucira Health ، مجوز استفاده اضطراری برای مصارف خانگی داده شده است. (عکس نماینده: رویترز)

سازمان غذا و داروی ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد اولین کیت خودآزمایی ویروس کرونا برای استفاده در منزل را تأیید کرده است که در عرض 30 دقیقه نتیجه می دهد.

FDA گفت: آزمایش یکبار مصرف ، ساخته شده توسط Lucira Health ، مجوز استفاده اضطراری برای استفاده در منزل را با نمونه های سواب بینی خود جمع آوری شده در افراد 14 سال به بالا که توسط ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود مشکوک به Covid-19 هستند ، داده است.

استفان هان ، کمیساریای FDA ، گفت: “در حالی که آزمایش های تشخیصی ویروس کرونا برای جمع آوری در خانه مجاز است ، این اولین آزمایش است که می تواند به طور کامل خودکار انجام شود و نتایج را در خانه ارائه دهد.”

این تنظیم کننده همچنین می تواند در بیمارستان ها مورد استفاده قرار گیرد ، اما اگر افرادی که آزمایش می شوند کمتر از 14 سال هستند ، نمونه ها باید توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی جمع آوری شوند.