ایلون ماسک ، رئیس تسلا می گوید که پرونده Covid-19 “متوسط” دارد

ایلون ماسک ، رئیس تسلا وارز ، که چند روز پیش صحت آزمایشات Covid را زیر سوال برده بود ، اکنون گفته است که وی احتمالاً ویروس کرونا دارد.

پیش از این ، ایلان ماسک پس از ادعا اینکه نتایج نشان داد آزمایش او دو بار مثبت و سپس دو بار منفی است ، در یک روز از صحت آزمایشات Covid-19 سوال کرده بود. (عکس: رویترز)

ایلون ماسک ، مدیر ارشد اجرایی تسلا ، روز شنبه گفت که “به احتمال زیاد” یک مورد متوسط ​​Covid-19 دارد ، زیرا وی همچنان در مورد صحت آزمایشات س questionال می کند.

ماسک در توئیتی نوشت: “من نتایج بسیار متفاوتی از آزمایشگاه های مختلف دارم ، اما به احتمال زیاد من یک مورد متوسط ​​کووید دارم. علائم من یک سرماخوردگی جزئی است ، که جای تعجب ندارد زیرا ویروس کرونا نوعی سرماخوردگی است.”

وی اشاره ای نکرد که آیا نتایج حاصل از آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز بوده که دقیق تر از آزمایش های سریع است.

مدیرعامل تسلا در پاسخ به کاربری که از علائم س askingال می کند ، نوشت: “کمی بالا و پایین. درست مانند سرماخوردگی معمولی ، اما احساس سر و کدر بودن بدن بیش از سرفه / عطسه است.”

ماسک روز پنجشنبه گفت که نتیجه آزمایش سریع آنتی ژن از همان دستگاه و همان آزمایش نشان داد که او در یک روز دو بار مثبت و سپس دو بار منفی است.

حضور ماسک در پرتاب آخر هفته چهار فضانورد ناسا به مدار در داخل فضاپیمای شرکت SpaceX وی به دلیل Covid-19 زیر سوال رفته بود.

مقامات آژانس فضایی ایالات متحده روز جمعه گفتند که اولین مأموریت انسانی کامل سازمان ملی هوانوردی و فضایی با استفاده از یک فضاپیمای خصوصی ، از شنبه به یکشنبه غروب کرده است.