بسیاری از پرونده های Covid-19 در ایالات متحده 12 میلیون مورد Covid-19 را نقض می کنند

ایالات متحده روز دوازدهم میلیون مورد COVID-19 خود را در روز شنبه ثبت کرد ، حتی در حالی که انتظار می رفت میلیون ها آمریکایی برای تعطیلات روز شکرگذاری سفر کنند ، بدون توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی در مورد گسترش شیوع بیماری عفونی

بیش از 12،010،000 مورد ویروس کرونا گزارش شده است ، با توجه به آمار رویترز از اطلاعات بهداشت عمومی ، تعدادی از روزها را با عفونت های رکوردشکنی محدود می کند ، در غرب میانه یکی از چشمگیرترین افزایش در موارد سرانه.

اپیدمی COVID-19 بیش از 255000 نفر در ایالات متحده جان خود را از دست داده است – بیش از هر کشور دیگر – طبق آمار رویترز – و تشدید اخیر باعث شده است بیش از 20 ایالت محدودیت های گسترده ای را برای مهار ویروس در این ماه اعمال کنند .

اطلاعات رویترز نشان می دهد سرعت عفونت های جدید در ایالات متحده سریع تر شده است ، تقریباً یک میلیون مورد دیگر فقط در 6 روز گذشته قبل از آخرین رکورد ثبت شده است. این مقایسه با 8 روزی است که 10 میلیون مورد به 11 میلیون رسید و 10 روز دیگر از 9 میلیون به 10 میلیون رسید.

بر اساس داده های اداره امنیت حمل و نقل ، بیش از 1 میلیون نفر روز جمعه از طریق فرودگاه های ایالات متحده پرواز کردند ، که ترس از گسترش حتی بیشتر ویروس را دامن می زند. علی رغم درخواست مقامات بهداشتی از آمریکایی ها برای ماندن در خانه ، این دومین روز سنگین ترین ترافیک هوایی داخلی از زمان ابتلا به بیماری همه گیر بود.

لیزا فاربستین ، سخنگوی TSA ، روز شنبه در توییتر نوشت: “این دومین بار است که حجم مسافران همه گیر از 1 میلیون نفر فراتر رفته است.”

روز جمعه یک نقطه عطف دیگر در ایالات متحده بود زیرا بیشترین تعداد موارد جدید COVID-19 گزارش شده است – 196815 عفونت در یک روز.

مقامات بهداشتی هشدار داده اند که اگر مردم از راهنمایی های بهداشت عمومی پیروی نکنند ، به ویژه در مورد سفر نکردن و مخلوط شدن با سایر خانوارها برای جشن سنتی شکرگذاری روز پنجشنبه ، موج در حال رشد عفونت ها می تواند به زودی سیستم مراقبت های بهداشتی را تحت فشار قرار دهد.

با این وجود ، فیلم های ویدئویی در توییتر نشان می داد که بیش از صد نفر با ماسک ، جمعه در فرودگاه اسکای هاربر در فونیکس ، آریزونا ، شلوغ دروازه های عزیمت را نشان می دهند. خطوط ایستگاه های بازرسی و کیوسک های TSA در فرودگاه شیکاگو اوهار نیز جمعه طولانی بود و “یادآور اوقات قبل از همه گیری” بود ، “ایستگاه تلویزیونی محلی WGN گزارش داد.

پیش بینی می شد تعداد مسافران هوایی شکرگذاری از سال 2019 47.5 درصد کاهش یابد ، اما با این وجود طبق پیش بینی این گزارش از اتحادیه اتومبیل آمریکا ، 2.4 میلیون نفر به آسمان می روند. طبق این گزارش ، انتظار می رود تعداد مسافران با ماشین تنها حدود 4 درصد کاهش یابد.

پائولا تویدیل ، معاون ارشد AAA ، در بیانیه ای گفت: “برای کسانی که قصد سفر دارند ، اکثریت با اتومبیل می روند که این انعطاف پذیری را برای اصلاح برنامه های سفر تعطیلات تا روز عزیمت فراهم می کند.”

مراكز كنترل بيماري آمريكا “توصيه قاطعي” به آمريكايي ها مبني بر خودداري از انواع سفرها در طول روز شكرگذاري داده است.

هنری والک ، مسئول CDC ، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: “ما از افزایش تصاعدی موارد ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ نگران هستیم.”

هفت فرماندار ایالت میدوسترن – ویسکانسین ، مینه سوتا ، ایلینویز ، اوهایو ، کنتاکی ، ایندیانا و میشیگان – ساکنان خود را تشویق کردند تا در تعطیلات به توصیه های پزشکی توجه کنند و جشن شکرگذاری را با افراد خارج از خانه خود برگزار نکنند.

در یک پیام ویدیویی ، فرمانداران همچنین به اعلامیه اخیر Pfizer Inc اشاره کردند که واکسن COVID-19 آن بیش از 90٪ موثر است. فایزر اعلام کرد که اولین مجوز استفاده از واکسن خود را از تنظیم کننده های قانونی ایالات متحده دریافت می کند.

فرماندار ایلینوی ، جی بی پریتزکر ، گفت: “این خبر خوبی است ، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم مراقب خود را کنار بگذاریم.”

همچنین بخوانید: خرید وحشتناک دستمال توالت در ایالات متحده در میان افزایش Covid-19

همچنین بخوانید: قفل ملی در انگلیس به مدت یک ماه با عبور از تعداد کل انگلیس Covid از 1 میلیون بار دیگر اعمال شد

همچنین بخوانید: بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس محدودیت های جدیدی را برای جلوگیری از موج دوم ویروس کرونا ایجاد کرد