بهترین گوشی اپل 2021 – آیفون چی بخریم؟

با این حال، برخی ویژگی ها، ارتقا یافته اند که از میان آن ها می توان به ارتقای بلوتوث دستگاه از نسخه 4.2 به 5 اشاره کرد. این گوشی از قابلیت ضبط ویدیو با بالاترین نرخ فریم در میان گوشی های موجود در بازار برخوردار است به طوری که می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و گوشی آیفون 2020 ضبط کند. عملکرد عالی دوربین این گوشی تنها به عکاسی محدود نمی شود و این مسئله را می توان در ضبط ویدیو نیز مشاهده کرد.

در ادامه می توانید عملکرد این گوشی را در بنچمارک های مختلف و در مقایسه با نمونه های مشابه مشاهده کنید. تغییر چندانی در قابلیت های ارتباط این گوشی با آیفون 7 مشاهده نمی شود. بدون شک، یکی از دلایل انتخاب گوشی های آیفون توسط کاربران، کیفیت بالای اسپیکرهای این گوشی است که این مسئله در آیفون 8 نیز اتفاق افتاده است. سپتامبر یکی از جذابترین ماههای سال برای علاقهمندان دنیای فناوری بهشمار میآید به همین خاطر در سال 2019 سری جدیدی از گوشی های اپل پا به بازار گذاشته است که خواهان بسیاری دارد.

اما آیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیتهای جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد. و اما در خصوص دوربین سلفی این گوشی باید گفت که آیفون 8 از یک سنسور 7 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود بهره می برد که اگرچه عملکرد آن همانند دوربین اصلی نیست اما می تواند به خوبی از پس ثبت عکس های سلفی کاربران برآید. اگرچه در محیط هایی با نور کم، می توان نویز موجود در تصاویر را تشخیص داد اما سنسور این دوربین از توانایی بالایی در جذب نور برخوردار است و به همین دلیل، حتی عکس های ثبت شده در محیط های کم نور نیز نسبت به نمونه عکس های گرفته شده توسط گوشی های دیگر شرکت ها، از کیفیت و وضوح مناسبتری برخوردار است.

با این حال در تصاویر سلفی ثبت شدهی آیفون و سامسونگ نویز بیشتری را میبینیم، اما پیکسل به طور کلی تصویر تمیزتری را ثبت کرده است. دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی، از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و زاویهی دید عریض ۱۲۰ درجه از دیگر مشخصات آیفون 13 هستند. تست های به عمل آمده بر روی اسپیکر این گوشی نشان می دهد که کیفیت صدای خروجی در حد ایده آلی قرار دارد و آیفون 8 را به یکی از بهترین گوشی های بازار برای لذت بردن از فایل های صوتی تبدیل می کند. فرقی نمی کند که در محیط هایی با نور کافی عکاسی می کنید، یا زیر نور ستاره ها، در هر صورت، کیفیت عکس ها در حد مطلوبی قرار دارند و رنگ ها بسیار نزدیک به آنچه که در واقعیت می بینیم، ثبت می شوند و فوکوس بر روی سوژه ها نیز با سرعت بالا انجام می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از گوشی آیفون فیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.