«به فرزندانم قسم می‌دهم…» ترامپ می‌گوید هرگز زنی را که او را به تجاوز متهم می‌کند ملاقات نکرده است

توسط میز جهانی هند امروزدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه در طی مصاحبه‌ای گفت که هرگز با زنی که هیئت منصفه نیویورک گفته بود در رختکن یک فروشگاه بزرگ در دهه 1990 تجاوز جنسی کرده است، ملاقات نکرده است.

وقتی از ترامپ در مورد حکمی که علیه او در یک دعوای مدنی توسط نویسنده ای جین کارول مطرح شد، پرسیدند، ترامپ ادعا کرد که اتهامات ستون نویس سابق مشاوره ال، ساختگی است.

“این زن، من او را نمی شناسم. من هرگز او را ملاقات نکردم. من هیچ ایده ای ندارم که او کیست.» ایندیپندنت پاسخ ترامپ به پرسش ناظم کیتلان کالینز را در جریان یک رویداد تالار شهر که توسط CNN برگزار شد، نقل کرد.

ترامپ در پاسخ گفت: «به فرزندانم قسم می‌خورم که هرگز انجام نمی‌دهم، نمی‌دانم این زن کیست – این یک داستان جعلی است، یک داستان ساختگی.»

بخوانید | رسوایی، بزرگترین شکار جادوگران در تمام دوران: دونالد ترامپ پس از اظهارات هیئت منصفه به نویسنده ای جین کارول تجاوز کرده است.

در این مصاحبه، ترامپ همچنین به قاضی فدرال ناظر بر این پرونده حمله کرد و گفت که او یک “قاضی وحشتناک منصوب شده توسط کلینتون” است.

او گفت: “او به او اجازه داد که همه چیز را بگذارد. او به ما اجازه داد چیزی قرار ندهیم.”

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه متهم به سوء استفاده جنسی، مقاله‌نویس مشاوره‌ای به نام ای جین کارول در دهه 1990 شناخته شد و هیئت منصفه 5 میلیون دلار به او در حکمی محکوم کرد که می‌تواند رئیس‌جمهور سابق را در تلاش برای بازپس‌گیری کاخ سفید تحت فشار قرار دهد.

هیئت منصفه همچنین ترامپ را متهم به بدنام کردن کارول از طریق دروغگو خواندن او کرد.

تاکوپینا، وکیل رئیس جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت که ترامپ مجددا درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

کارول 79 ساله در طول دادگاه مدنی شهادت داد که ترامپ 76 ساله در سال 1995 یا 1996 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرد و سپس با نوشتن پستی در اکتبر 2022 در پلتفرم Truth Social خود به شهرت او آسیب رساند. ادعاها “یک کار کلاهبرداری کامل”، “یک دروغ” و “یک دروغ” بود.

پس از این قضاوت، کارول در بیانیه‌ای گفت: “امروز، جهان بالاخره حقیقت را می‌داند. این پیروزی فقط برای من نیست، بلکه برای هر زنی است که به خاطر باور نکردن او رنج کشیده است.”

بخوانید | وکیل متهم می گوید غیبت ترامپ در دادگاه تجاوز جنسی نشان می دهد که او این کار را انجام داده است