تحقیقات پلیس استرالیا زن 95 ساله را در خانه مراقبت آغاز کرد

توسط میز جهانی هند امروز: یک زن سالخورده استرالیایی مبتلا به زوال عقل پس از اینکه توسط پلیس در یک خانه مراقبتی تحت نظر قرار گرفت، با جراحات خطرناک در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایندیپندنت، این زن که توسط رسانه ها به نام کلر نوولند شناخته می شود، روز چهارشنبه پس از اینکه در خانه سالمندان در کوما، در حدود 300 کیلومتری جنوب غربی سیدنی، در حالی که یک چاقوی استیک در دست داشت، پیدا شد.

ناولند در شرایط بحرانی در بیمارستان به سر می برد و در داخل و خارج از هوشیاری محو می شود. این حادثه خشم عمومی را برانگیخته است. مقامات استرالیایی تحقیقات گسترده ای را در مورد این موضوع آغاز کرده اند.

بخوانید | کودک 4 ساله به طور تصادفی در پارک اوکراین خود را حلق آویز کرد در حالی که کارکنان به تلفن های آنها نگاه می کردند.

پس از اینکه کارکنان ناولند را با چاقوی آشپزخانه پیدا کردند، پلیس به خانه مراقبت فراخوانده شد. ماموران از او خواستند که چاقو را برای چند دقیقه رها کند. وقتی نولند رعایت نکرد، یک افسر او را با یک تیزر متحیر کرد و به دنبال آن او روی زمین افتاد و با سرش برخورد کرد.

پیتر کاتر، دستیار کمیسر پلیس نیو ساوت ولز، به نقل از ایندیپندنت گفت: «در آن زمان که او را به سرقت بردند، او به پلیس نزدیک می‌شد، اما می‌توان گفت با سرعتی آهسته.»

افسری که تیزر را شلیک کرده بود از کار تعلیق شد و تحقیقات سطح یک حادثه بحرانی علیه وی آغاز شده است.

کاتر افزود: این حادثه روی دوربین‌های بدن ثبت شد، اما انتشار این فیلم به دلیل تحقیقات در حال انجام به نفع عمومی نبود.

بخوانید | پرز اوکراین کارزار دیپلماتیک علیه روسیه را به اجلاس سران کشورهای عربی، G7 آغاز کرد