جونا هیز است…: جدیدترین پاس تقلبی جو بایدن، نام زن کنگره را به هم می زند.

توسط میز جهانی هند امروز: جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، زمانی که به نظر می‌رسید بر سر نام یک نماینده‌ای از کنگره افتاده بود، بار دیگر دچار لغزش ظاهری شد.

به گزارش فاکس نیوز، بایدن در حالی که در روز دوشنبه (به وقت محلی) در مراسم جشن معلم سال ملی و ایالتی سخنرانی می کرد، به نظر می رسد که نام جاهانا هیز، نماینده دموکرات کانکتیکات را اشتباه گرفته و در عوض او را «جونا هیز» خطاب کرده است.

کلیپی از این گاف آشکار توسط RNC Research که توسط کمیته ملی جمهوری خواه مدیریت می شود به اشتراک گذاشته شد.

رئیس‌جمهور 80 ساله، که گاف‌های مکرر او توسط کاربران اینترنتی به بالا رفتن سن او نسبت داده می‌شود، به نظر می‌رسد که از جنسیت هیز آگاه بوده است که به او اشاره می‌کند تا بایستد.

بایدن گفت: “از اعضای کنگره امروز اینجا متشکرم، از جمله دو خانم تحصیلکرده برجسته: جونا. و اتفاقا، جونا هیز است — جونا، کجایی؟ اینجا، جونا، درست روبروی من هستی!” نقل شده بود.

رئیس جمهور ایالات متحده گفت: “ایست، یونا! جونا اتفاقاً معلم ملی سال 2016 شد.”

همچنین بخوانید | «گاف» بایدن درباره پوتین، دولت آمریکا را برای «مسیر صحیح» به تکاپو انداخت.

بایدن همچنین اعتراف کرد که جمال بومن نماینده دموکرات، که مانند هیز، قبل از انتخاب شدن در کنگره در سال 2020 معلم سابق بود.

نمونه های قبلی FAUX PAS

چندین مورد از مرتکب گاف های بایدن به این خبر تبدیل شده است زیرا انتظار می رود دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نامزدی مجدد خود را آغاز کند.

نیویورک پست گزارش داد، در اوایل این ماه، به نظر می رسید بایدن بین تیم راگبی All Blacks نیوزیلند با یک نیروی نظامی بریتانیایی به نام “بلک و برنزه” که مردم ایرلندی را مورد آزار و اذیت قرار می داد، اشتباه گرفته شود.

او با تمجید از راب کرنی، بازیکن سابق راگبی بین‌المللی، که پنجمین پسر عموی بایدن است، گفت: “او بازیکن راگبی جهنمی است و از سیاه‌پوستان و برنزه‌ها شکست خورد.”

بعداً، متن به‌روزرسانی‌شده‌ای که توسط کاخ سفید منتشر شد، عبارت «همه سیاه‌پوستان» رئیس‌جمهور آمریکا را به جای «سیاه‌ها و برنزه‌ها» درج کرد.

در ماه مارس، بایدن هنگام تعامل با مادری که دو فرزندش را بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل از دست داده بود، خندید.

او می گوید: “باید منحرف شوم، احتمالاً خوانده ام، او اخیراً خیلی مشخص بود و می گفت که یک مادر، یک مادر فقیر که دو فرزندش را به خاطر فنتانیل از دست داده است، که من پسرانش را کشتم. خب، نکته جالب این است که بایدن در سخنرانی خود در کنفرانس دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا گفت: فنتانیل که آنها مصرف کردند در دولت گذشته آمد.

در همان ماه، بایدن که برای یک دیدار رسمی در کانادا بود، به جای کانادا، چین را تشویق کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پارلمان کانادا گفت: “امروز، من چین را به خاطر افزایش قدرت تحسین می‌کنم.”

رئیس جمهور ایالات متحده در اوایل ماه فوریه هنگام سخنرانی در کاخ سفید در مورد تعداد زنان در دولت خود صحبت کرد. او گفت که «بیش از نیمی از زنان کابینه او زن هستند».

بایدن در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد قانون مرخصی خانواده و پزشکی گفت: «بیش از نیمی از زنان کابینه من، بیش از نیمی از اعضای کابینه من، بیش از نیمی از زنان در دولت من زن هستند.

انتظار می رود بایدن که در سال 2021 به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده کار خود را آغاز کرد، علیرغم وجود سؤالاتی که در مورد افزایش سن و چابکی ذهنی وی مطرح شده بود، قرار است روز سه شنبه به طور رسمی نامزدی خود در کاخ سفید را در سال 2024 اعلام کند. او مسن ترین رئیس جمهور ایالات متحده است.

همچنین بخوانید | جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در سپتامبر 2023 به هند سفر می کند