جوهر قانون جذب چیست؟

قانون جذب می گوید: “جهان ، جهان و جهان منشأ همه چیز هستند. جهان می تواند هر آنچه را که می خواهید به شما بدهد ، فقط به آن فکر کنید.” ریشه همه بیماری ها ، شر ها و بیماری ها فقط در ذهن شما است. با تمرکز بر افکار مثبت و منفی ، افراد می توانند تجربه های مثبت و منفی را وارد زندگی خود کنند. در واقع ، اگر به چیزهای مثبت فکر کنید ، تمام این موارد مثبت را در زندگی خود جذب می کنید و اگر به چیزهای منفی فکر کنید ، تمام این تجربیات منفی به زندگی شما حمله خواهد کرد.

عقیده اصلی این گفته از آنجا ناشی می شود که افراد و ذهن آنها از انرژی خالص ساخته شده و از طریق جذب انرژی مثبت و جهان می توان به سلامتی ، ثروت و ارتباطات شخصی دست یافت.

شناسایی فضای کسب و کار با تجزیه و تحلیل PESTEL حتما بخوانید: شناسایی فضای کسب و کار با تجزیه و تحلیل PESTEL
در واقع قانون جذب این اعتقاد است که جهان برای شما خلق شده است. با تمرکز بر روی افکار مثبت می توانید آنها را بدست آورید. این باور عمومی وجود دارد که “علاقه همیشه علاقه را به خود جلب می کند”. مثبت اندیشی همیشه تأثیر مثبت دارد. از طرف دیگر ، تفکر منفی پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت. اما قانون جذب فراتر از آن است ، خلاصه این اصل که “فکر یک لامبورگینی قرمز برای شما یک لامبورگینی قرمز به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که مدتهاست که به فکر حقوق ماهیانه 20 میلیونم هستم و با تمام تصور می بینم که جایگاه خود را در شرکت جدید از دست داده و ظهر 20 میلیون به حسابم ریخته شده است. عصر با هواپیمای کوچک مامان به خانه می آیم. من آنقدر روز فکر کردم که سرعت نوشتنم در عرض سه ساعت به دو کلمه رسیده است. اما این هواپیمای کوچک سرخ هنوز پیدا نشده است.

چگونه باید افکار مثبت را جذب کنید؟
تنها راه مخفی ماندن این است که خود را در آینده ای که می خواهید تصور کنید و همه چیزهای مثبتی را که در ذهن دارید برای رسیدن به هر آنچه می خواهید به وضوح ببینید. به این ترتیب ، تحت هیچ شرایطی نباید به فکرهای منفی ، هرچند کوچک ، باشید. قانون جذب جهان همه چیز را به شما می دهد.

لطفاً لحظه ای فکر کنید
تصور کنید در سال 2006 فیلمی با تمرکز بیش از حد روی نمونه های ثروت ساخته شده است (تقریباً 80٪ نمونه ها اشیا financial مالی ، گردنبندها ، خانه ها ، پول و غیره بودند) و در ازای این همه وعده های پول زیاد و پیشنهادات ثروت فقط یک راه بسیار ساده. شما فقط باید فکر کنید و تصور کنید!

جهان و کل جهان هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد. آیا فکر می کنید این ایده تجاری ترین ایده و بهترین راه برای کسب درآمد است؟ جالب است بدانید که تمام جنبه های این فعالیت تجاری به خوبی تفکر شده است. ابتدا کمی در مورد قدرت فکر می گویید ، سپس قول می دهید ، که معمولاً مبالغ مالی و کلانی است ، کمی فیزیک و متافیزیک جالب تر را اضافه می کنید و در آخر نام بسیاری از افراد مشهور را اضافه می کنید. همه افراد تنبل دنیا عاشق این ایده می شوند.

و متأسفانه ، این یک استقبال طبیعی است. بعلاوه ، تعداد افرادی که از طریق ترویج قانون جذب درآمد کسب می کنند ، به طور مداوم در حال افزایش است. بنابراین ایده بیشتر و بیشتر در حال گسترش است. سمینارها در سراسر جهان برگزار می شود و سخنرانان با صراحت درباره قانون رازداری ، جذب و جادوی تفکر مثبت صحبت می کنند. جالب است که حتی عنوان کتاب “جادوی تفکر مثبت” است. این نام خود به اساس جادوگری و آنچه در بهترین حالت می توان علم شبه نامید اشاره دارد. سرانجام ، با این ایده تجاری ، قانون رازداری به یک علامت تجاری تبدیل می شود. در واقع ، این راهی برای کسب درآمد و البته گسترده ترین سو abuseاستفاده تاریخی از آرمانهای انسان تحقق نیافته در قرن 21 است!