ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ – چشم دوم

این مدل ردیاب سیم کارتی بیسیم در دیماه 1397 توسط شرکت تیوا به بازار ایران معرفی شده است و دارای یکسال گارانتی شرکت تیوا است . در ویدئو زیر معرفی کوتاهی از ردیاب آهنربایی AT1 و کاربردهای آن، نمایش ردیاب آهنربایی قوی داده می شود. اکنون می توانید این مدل ردیاب بیسیم آهنربایی خودرو را به واحد فروش شرکت تیوا سفارش دهید .

این ردیاب بیسیم بسیار کوچک بوده و دارای کاربرد های بسیاری از قبیل ردیابی کودکان ، ردیابی سالمندان ، ردیابی بیماران آلزایمری ، ردیابی خودرو ، ردیابی نامحسوس ، ردیابی از راه دور ، ردیابی اشخاص با قابلیت انتقال صدا از راه دور می نصب ردیاب آهنربایی خودرو باشد. امکان شنود کابین راننده بیشتر برای ماشینهای اجارهای یا کامیونها کاربرد دارد و میتوان از صدای راننده و مکالمات افراد آگاه شد. برای تعیین محدوده جغرافیایی یا حصار جغرافیایی به راحتی از طریق نرم افزار می توانید محدوده مورد نظر را مشخص کرده که اگر شخص وارد و یا خارج از محدوده شود به کاربر از طریق ارسال پیامک و نوتیفیکیشن روی موبایل اطلاع رسانی می گردد .

کافی است یک سیم کارت همراه اول و یا سیم کارت ایرانسل داخل ردیاب قرار دهید ، نرم افزار موبایل آن را نصب نموده و با اکانت شخصی خود وارد برنامه tracksolidpro شوید . محصول شامل ردیاب ، شارژر همراه ، کابل رابط ، صفحه آهنربایی ، دفترچه راهنمای انگلیسی و نرم افزار موبایل و کامپیوتر می باشد . شما میتوانید از ردیاب آهنربایی مدل G907 برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل و …

روش سوم نیز استفاده از پیامک است. قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است. همچنین با نصب حافظه داخلی درون دستگاه، تماممسیرهای پیموده شده و اعلانهای ثبتشده توسط دستگاه علاوه بر ارسال بر روی پنل ردیابی، درون حافظه داخلی ردیاب نیز ذخیره میشود. با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد. ردیاب بیسیم جدید تیوا مدل AT4 یکی از پیشرفته ترین ردیاب های دنیا است که با طراحی نوع باتری قابل شارژ 10000 میلی آمپر ساعت داخل آن توانسته اند مدت زمان نگهداری شارژ باتری را تا 30 روز و یا حتی بیشتر ارتقا بخشند .