روز کودک: سرویس مخفی کودک نوپایی را که از حصار کاخ سفید خزیده بود دستگیر می کند

توسط میز جهانی هند امروز: یک “بازدید کننده جوان کنجکاو” روز سه شنبه از حصار فلزی اطراف کاخ سفید سر خورد و باعث شد افسران سرویس مخفی ایالات متحده وارد عمل شده و یک کودک نوپا را بازیابی کنند. به گزارش بی بی سی، کودک نوپا از سمت شمالی چمن وارد شده بود.

این کودک بعداً در خیابان پنسیلوانیا به والدینش پیوست. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، طبق برنامه عمومی خود در زمان رخنه امنیتی در داخل کاخ سفید بود.

همچنین بخوانید | ایالات متحده: 1 کشته و 5 زخمی بر اثر ریزش ساختمان پارکینگ 4 طبقه در منهتن

دسترسی به مجتمع کاخ سفید برای مدت کوتاهی محدود شد، در حالی که ماموران به جستجوی کودک نوپا پرداختند و نوزاد را با والدینش پیوند دادند. والدین قبل از اینکه به آنها اجازه ادامه راه داده شود برای مدت کوتاهی مورد بازجویی قرار گرفتند.

آنتونی گوگلیلمی، سخنگوی سرویس مخفی گفت که افسران “با یک بازدیدکننده جوان کنجکاو در امتداد خط حصار شمالی کاخ سفید روبرو شدند که برای مدت کوتاهی وارد محوطه کاخ سفید شد.” به نقل از آسوشیتدپرس، او گفت: «سیستم‌های امنیتی کاخ سفید بلافاصله افسران سرویس مخفی را تحریک کردند و کودک نوپا و والدین به سرعت دوباره به هم پیوستند».

همچنین بخوانید | جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا استراتژی جدیدی برای فشار بر بایدن و دموکرات ها ترسیم می کنند

به گزارش این خبرگزاری، ماجراجویی‌های این کودک نوپا در روز سه‌شنبه ممکن است اولین نفوذ موفقیت‌آمیز به این مجموعه باشد، از زمانی که ارتفاع حصار کاخ سفید در سال‌های اخیر دو برابر شده و به حدود 13 فوت (3.96 متر) رسیده است. این نه تنها بلندتر است – شکاف بین پست ها نیز یک اینچ گسترده تر است.

یک حادثه مشابه نزدیک به ده سال پیش زمانی اتفاق افتاد که کودک نوپای دیگری به نام “بچه حصار” از حصار کاخ سفید عبور کرد.

همچنین بخوانید | چالش بنادریل که باعث مرگ یک نوجوان در ایالات متحده شد چیست؟