ریشی سوناک در آب گرم در حالی که سوئلا براورمن، وزیر خانه، تلاش می کند از جریمه سرعت غیرمجاز جلوگیری کند.

توسط میز جهانی هند امروز: اخیراً از ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا پرسیده شد که آیا تحقیقاتی را در مورد اتهامات سوئلا براورمن، وزیر کشور بریتانیا به دلیل درخواست حمایت سیاسی برای فرار از جریمه سرعت غیرمجاز آغاز خواهد کرد.

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه براورمن از کارمندان دولت در انگلیس درخواست کرد تا به او کمک کنند تا از دریافت امتیاز در گواهینامه رانندگی خود به دلیل سرعت غیرمجاز جلوگیری کند، نخست‌وزیر بریتانیا از این حادثه فاصله گرفت و گفت که مشغول نشست سران G7 در ژاپن است.

ریشی سوناک با پیشنهاد اینکه خبرنگار باید در مورد اجلاس سران جی 7 در ژاپن سوال می پرسید، گفت: “من از جزئیات کامل آنچه اتفاق افتاده اطلاعی ندارم و با وزیر کشور هم صحبتی نکرده ام. فکر می کنم شما می توانید از نزدیک آنچه را که من انجام داده ام ببینید. در حدود یک روز گذشته انجام داده اند.”

او گفت که از “جزئیات کامل” رویدادها اطلاعی نداشته و با او صحبتی نکرده است. طبق گزارش‌ها، سوئلا از کارمندان دولت خواست تا با ترتیب دادن یک دوره خصوصی آگاهی از رانندگی به او کمک کنند تا از جریمه و امتیاز جلوگیری کنند.

این بیانیه در سایه هشدار پلیس برای سرعت غیرمجاز منتشر شد که پس از دستگیری براورمن در خارج از لندن در زمانی که دادستان کل بود، صادر شد. این ترتیب به این معنا بود که وزیر خانه مجبور نخواهد بود در یک دوره حضوری با سایر رانندگان یا دوره آنلاین شرکت کند که در آن چهره / نام او در دوربین برای سایر شرکت‌کنندگان ظاهر شود.

همچنین بخوانید | در حمله پنهان به چین، رهبران چهارگانه اقدامات بی ثبات کننده در هند و اقیانوس آرام را محکوم کردند.