زن و شوهر مست در فرودگاه منچستر به مهماندار هواپیما بدرفتاری کردند، نوزاد را روی زمین انداختند و از هواپیما بیرون آوردند

توسط میز جهانی هند امروز: یک زوج پس از 5 ساعت خوردن ودکا در هواپیمای کریت در فرودگاه منچستر، درگیر یک تفنگ زشت و دست زدن به نوزادشان شدند. بر اساس گزارش رسانه‌ها، این زن به نام بت جونز 27 ساله و شریک زندگی او، کایران کونا، 30 ساله نیز با کارکنان شرکت هواپیمایی بدرفتاری کردند.

در این گزارش آمده است که این زن، یک پرستار سابق از اشتون-آندر-لین، منچستر بزرگ، نوزاد خود را رها کرده و از پرواز TUI اخراج شده است.

در حالی که کونا سعی می کرد بث را از راهرو عبور دهد، کودک روی زمین افتاد. به گفته دادستان، بث سپس کودک را روی صندلی قرار داد، اما در حالی که سعی داشت از هواپیما خارج شود، از کنار او گذشت و او را برای بار دوم بر روی زمین کوبید.

این کودک آسیب جدی ندیده است.

در همین حال، کونا، شریک بث نیز به سمت خدمه هواپیما پول پرتاب کرد و فریاد زد: «چقدر از ما می‌خواهی؟

در دادگاه Tameside Magistrates، برایان ویلسون، یکی از مهمانداران هواپیما که با این زوج برخورد کرد، گفت: “این بدترین وضعیتی بود که تا به حال با آن دست و پنجه نرم کردم، نه فقط به این دلیل که آنها در پرواز مست بودند، بلکه بیشتر به این دلیل آنها از مراقبت از فرزند خود ناتوان بودند.”

او گفت: “وقتی دیدم کودک از صندلی راهرو افتاد، پایین رفتم تا او را بلند کنم اما دست کونا را روی شانه‌ام احساس کردم. آنها روی پاهای خود بسیار ناپایدار بودند، کونا حتی در یک لحظه مرا گرفت تا او را ثابت کنم.” .

“وقتی به دفترم برگشتم، باید پنج یا ده دقیقه وقت می گذاشتم تا بعد از چیزی که به تازگی با آن برخورد کرده بودم، خودم را جمع کنم.”

این زوج قبل از سوار شدن به هواپیما مست بودند

آیلین راجرز، که این زوج را تحت تعقیب قرار داد، گفت که آنها زودتر به فرودگاه رسیده‌اند زیرا هشداری درباره تاخیرهای امنیتی وجود داشت.

او گفت که آنها به سرعت از امنیت عبور کردند و وارد سالن خروج ترمینال 2 در فرودگاه منچستر شدند و از آنجا یک بطری ودکا Ciroc را از معافیت گمرکی خریداری کردند.

“آنها یک وعده غذایی خوردند و سپس قبل از حرکت در بار به نوشیدنی رفتند. با این حال، متوجه شدند که پرواز آنها تا ساعت 4:45 بعدازظهر بیشتر به تعویق افتاده است و این بدان معناست که مصرف آنها طولانی شده است. جفت تصمیم گرفتند به سالن عزیمت برگردند و کار خود را به پایان برسانند. بطری Ciroc با میکسرهایی که آنها نیز از معافیت گمرکی خریده بودند، افزود.

پس از برخورد خدمه کابین با این زوج، درگیری آغاز شد.

اتهامات

در همین حال، این زوج به بی توجهی به کودک و مستی در هواپیما اعتراف کردند.

جونز که از شغل خود به عنوان یک پرستار استعفا داد و به مدت 10 سال در آنجا کار کرد، دستور داد تا یک دستور اجتماعی 12 ماهه را به همراه 20 روز توانبخشی و 90 روز پرهیز از الکل تکمیل کند.

او همچنین علاوه بر هزینه های 195 ã 50 جریمه شد.

Cunnah که در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت 32 ماهه خود به دلیل ایجاد جراحت جدی توسط رانندگی خطرناک در یک پرونده غیرمرتبط است، مدت زمان او سه ماه تمدید شد و به پرداخت 100 هزینه و یک اتهام قانونی ã128 محکوم شد.