سئو با بک لینک چیه ؟

و همینطور ادامه می یابد.

ساختار سیلو راهی برای تقسیم و تقسیم ایده اصلی بک لینک چیه یا کلمه کلیدی به قسمتهای مختلف است. چنین ساختاری به شما امکان می دهد در هر مبحث وارد شوید و به تمام سeriesالات مرتبط (عباراتی که کاربر به دنبال آن است) پاسخ دهید.

برخلاف ساختار وبلاگ سنتی ، که همه مطالب براساس تاریخ انتشار مرتب می شوند ، Silo ساختار منطقی تری دارد و سایت های فهرست بندی را برای شما آسان تر و کارآمدتر می کند. تصویر زیر مقایسه ساختار سنتی و ساختار سیلو را نشان می دهد:

 

بازخورد

 

به عنوان مثال ، اگر وب سایت محصولات بهداشتی بک لینک چیه دارید ، می توانید این ایده اساسی را به بخش های مواد شوینده و بهداشتی و این گروه ها را به زیر گروه هایی مانند بررسی ها و آموزش ها تقسیم کنید. توجه داشته باشید که هنگام شروع پیوندها روش “سیلو معکوس” بهتر عمل می کند. در این صورت ، مقاله ای جامع بنویسید که کاملاً آموزنده باشد و پتانسیل زیادی برای دریافت پیوندها داشته باشد. این مقاله کلیه بازخوردها را دریافت می کند و سپس ارزش بازخورد را از طریق پیوندهای داخلی در سراسر وب سایت توزیع می کند.

بیشتر بیاموزید: 9 نکته مهم و ضروری در جستجوگرها بک لینک چیه برای کسب رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو

3. در موارد مرتبط سرمایه گذاری کنید
موارد پیوندی به یک صفحه یا مجموعه ای از صفحات اشاره دارد که سایر وب سایت ها به گونه ای علاقه مند به پیوند دادن به آنها هستند. برای تولید این دارایی های مفید ، می توانید از مقالات جامع یا حتی ابزاری که برای کاربران هدف شما مفید خواهد بود مانند فرهنگ لغت تخصصی یا ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت استفاده کنید.

برای گرفتن ایده برای ایجاد موارد مرتبط می توانید از روشی به نام روش آسمان خراش استفاده کنید. با استفاده از این روش ، ابتدا وب سایت هایی را پیدا می کنید بک لینک چیه که بهترین رتبه را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در صفحه نتایج جستجو دارند و محتوای آنها را در زیر ذره بین قرار می دهید ، سپس سعی می کنید محتوای بهتر ، جامع تر و خاصی ایجاد کنید تا از آنها پیشی بگیرد.

 

بخش 3: استراتژی های بازخورد
بازخورد ساختن زمان زیادی می برد و دیدن نتایج به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین به جای اتلاف وقت در اقداماتی که بندرت بر رتبه بندی سایت تأثیر می گذارد بک لینک چیه ، باید به سراغ تاکتیک هایی بروید که زودتر کار می کنند.

Moz در مورد موثرترین استراتژی های بازخورد تحقیق کرده است و اگرچه 100٪ قابل اعتماد نیست ، نتایج آن بدون مزایا خواهد بود:

 

بازخورد

 

به یاد داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت بک لینک چیه در مراجعات است. بنابراین همه تخمهای خود را در یک سبد قرار ندهید. اگر منبع همه پیوندهای شما یکسان باشد ، گوگل مشکوک خواهد شد.

در این بخش ، بهترین و موثرترین تاکتیک ها را برای ایجاد بازخورد شرح خواهیم داد:

 

– ارسال پست های مهمان در وبلاگ های دیگر
نوشتن به عنوان نویسنده مهمان در وبلاگ های دیگر هنوز یک تاکتیک بسیار مثر است. البته ، در سال 2014 ، گوگل اعلام کرد که روزهای باشکوه وبلاگ نویسی به پایان رسیده است ، اما این فقط در مورد پست های بی کیفیت اعمال می شود. یعنی همان محتوایی بک لینک چیه که نویسندگان ناشناس با پرداخت هزینه ای به صاحب وبلاگ و فقط به منظور درج لینک های خود منتشر می کنند ، یا تنها هدف آنها بهبود سئو است و بس. انتشار چنین نشریاتی نقض آشکار سیاست کیفیت Google است که خرید و فروش پیوندها را ممنوع می کند.

یکی از نکات جالب در مورد وبلاگ نویسی ، امکان بازگشت سریع آن به مسیر قبلی است. علاوه بر این ، برخلاف تبلیغات ، که در واقع مردم را برای خرید محصولات و خدمات مختلف تحت فشار قرار می دهد ، وبلاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی ورودی است که از محتوایی بک لینک چیه استفاده می کند که مخاطبان را برای بازاریابی و فروش جذب می کند. بنابراین وقتی محتوا تأثیر می گذارد و مخاطب روی بازخورد شما کلیک می کند ، احتمال خرید محصول یا حداقل اشتراک در لیست بازاریابی ایمیل شما بیشتر است.

اما برای شروع نوشتن در وبلاگ به عنوان مهمان و گرفتن نتایج دلخواه چه باید کرد؟ برای این کار به نکات زیر توجه کنید:

با جستجو در Google وبلاگهایی را در منطقه خود پیدا کنید که دارای نویسندگان مهمان هستند.
ترجیحاً به دنبال وب سایت هایی با Domain Authority بالای 30 باشید که اجازه می دهد پیوندهای متنی بعدی در محتوا گنجانده شود.
به تعداد دفعات اشتراک در شبکه های اجتماعی و تعداد نظرات کاربران وب سایت مورد نظر توجه کنید.
اگر سایتی وجود دارد که خوانندگان و دنبال کنندگان فعال بک لینک چیه زیادی در شبکه های اجتماعی دارد ، اما پیوندهای آن گنجینه ای جدید است ، از نوشتن در مورد آن غافل نشوید. زیرا حتی اگر پیوندهای وی از نظر سئو ارزشمند نباشند ، حداقل محبوبیت خود و وب سایت خود را بیشتر خواهید کرد.
با ارائه نمونه کارها ، ساختار محتوا و اثبات توانایی و جدیت خود در قالب متن کوتاه و مفید ، صاحب وب سایت را متقاعد کنید.