سامیر پاندی به عنوان اولین شهردار هندی الاصل شورای شهر پاراماتای ​​استرالیا انتخاب شد

توسط Press Trust of India: شورای شهر پاراماتا در سیدنی روز دوشنبه (به وقت محلی) سمیر پاندی، عضو هندی الاصل شورای شهر را به عنوان شهردار جدید خود انتخاب کرد.

انتخاب سامیر پاندی به این سمت همزمان با ورود نارندرا مودی، نخست وزیر، به سیدنی در روز دوشنبه برای یک سفر دو روزه به دعوت همتای استرالیایی خود، آنتونی آلبانیز، انجام شد.

در بیانیه ای رسمی آمده است که سامیر پاندی برای اولین بار در سال 2017 به عضویت این شورا انتخاب شد و در سال 2022 اولین معاون شهردار شهر از شبه قاره هند شد.

او در حالی انتخاب شد که دونا دیویس پس از انتخاب وی به عنوان عضو ایالتی برای پاراماتا در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا از این نقش کناره گیری کرد.

سامیر پاندی با تاکید بر اینکه رهبری شورای یکی از مراکز با رشد سریع در استرالیا یک افتخار بود، گفت: «شهر پاراماتا قلب جغرافیایی سیدنی بزرگ و یک نیروگاه اقتصادی بزرگ و همچنین بهترین مکان در سیدنی است. برای زندگی.”

او گفت: “پاراماتا خانه یک جامعه پر جنب و جوش و متنوع است، و من هیجان زده هستم که شهر را رهبری کنم زیرا خود را به عنوان دومین CBD (منطقه تجاری مرکزی) سیدنی و تمرکز برخی از هیجان انگیزترین فرصت های آن تثبیت می کنم.” در بیانیه مطبوعاتی

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که سامیر پاندی، یک صاحب کسب و کار کوچک با پیشینه فناوری اطلاعات، “علاقه مند به اطمینان از اینکه شورا آنچه جامعه و مشاغل محلی نیاز دارند را ارائه می دهد و شهر پاراماتا را به عنوان یک شهر هوشمند قرار می دهد.”