سگ الکلی انگلستان که قبل از خواب به نوشیدنی معتاد شده بود اکنون پس از درمان هوشیار است

سگ الکلی انگلستان که قبل از خواب به نوشیدنی معتاد شده بود اکنون پس از درمان هوشیار است

سگی در پلیموث بریتانیا که به الکل “وابسته” شده بود، اولین سگ سگی است که برای اعتیاد به الکل درمان شد. او از صاحب سابقش که قبل از خواب نوشیدنی اش را ترک می کرد به الکل معتاد شد.

میز جهانی هند امروز

پلیموث،به روز شده: 11 آوریل 2023 09:06 IST

یک صلیب لابرادور دو ساله به نام کوکو پس از مرگ صاحبش به انجمن نجات حیوانات Woodside Animal Rescue Trust در پلیموث، دوون تحویل داده شد. (عکس: Facebook\Woodside Animal Rescue Trust)

توسط میز جهانی هند امروز: در یک مورد نادر ترک اعتیاد سگ به الکل، سگی در بریتانیا که از صاحب سابقش به الکل اعتیاد پیدا کرده بود، اکنون هوشیار است و اولین سگی است که برای اعتیاد به الکل درمان می شود.

به گزارش نیوزویک، یک صلیب لابرادور دو ساله به نام کوکو به همراه یک سگ دیگر پس از مرگ صاحبش به انجمن نجات حیوانات Woodside Animal Rescue Trust در پلیموث، دوون تحویل داده شد.

به گزارش صفحه فیس بوک موسسه خیریه حمایت از حیوانات، یکی از سگ ها علیرغم تلاش های فراوان جان خود را از دست داد.

هر دو سگ زمانی که به تراست تحویل داده شدند شروع به درد و رنج کردند و اکنون کوکو “در راه بهبودی کامل” است.

در پست فیس بوک توسط Trust آمده است: «کوکو به شدت ناخوشایند بود و نیاز به مراقبت شبانه روزی داشت. مشخص شد که او از علائمی رنج می برد که همه به ترک الکل اشاره می کرد. او برای کمک به علائم ترک و کاهش خطر حملات بیشتر، چهار هفته آرام‌بخش بود.»

با این حال، کوکو “همه داروها را کنار گذاشته و اکنون مانند یک سگ معمولی رفتار می کند”، اگرچه او “بسیار مضطرب” باقی می ماند.

کوکو از لانه های اصلی دور نگه داشته شد و در واحد Dunroamin تراست “در یک محیط خانگی تر” تحت درمان قرار گرفت.

هلن لکوینت، مدیر پناهگاه، به نیوزویک گفت: «کوکو به پیشرفت خوب خود ادامه می‌دهد.

او گفت: “کوکو در مسیر بهبودی کامل خود بسیار خوب و خوب عمل می کند. او زمان زیادی را صرف کمک به دختران در پذیرایی پناهگاه ما می کند، البته بین بازی با توپ اسباب بازی خود! روزها و شب‌های طولانی‌ای که با او گذراندیم، خوشحالیم.»

این تراست امیدوار است که خانه جدیدی برای کوکو در منطقه پلیموث پیدا کند، بنابراین او بتواند توسط همان دامپزشک درمان شود.