شاهزاده هری و مگان در تعقیب و گریز خودرویی “نزدیک به فاجعه بار” در نیویورک

توسط Press Trust of Indiaسخنگوی این زوج روز چهارشنبه گفت: شاهزاده هری و همسرش مگان در یک “تعقیب و گریز خودرویی تقریباً فاجعه بار” شامل پاپاراتزی های “بسیار تهاجمی” برای بیش از دو ساعت در نیویورک شرکت داشتند.

این حادثه پس از شرکت دوک و دوشس ساسکس در مراسم اهدای جوایز روز سه شنبه در نیویورک رخ داد. این زوج برای جوایز Women of Vision در این شهر بودند و دوریا راگلند مادر مگان را همراهی می کرد.

پرنسس دایانا مادر هری و دوست صمیمی او دودی فاید در آگوست 1997 در یک تصادف اتومبیل در پاریس در حالی که توسط پاپاراتزی ها تعقیب می شدند کشته شدند.

در بیانیه ای، اداره پلیس نیویورک (NYPD) وقوع یک حادثه را تایید کرد و گفت که عکاسان متعدد «حمل و نقل خود (هری و مگان) را به چالش کشیدند. وی افزود: دوک و دوشس ساسکس به مقصد رسیدند و هیچ برخورد، احضار، جراحت یا دستگیری گزارش نشده است.

همچنین بخوانید | 5 چیز حماسی که توسط روح‌نویس Spare در کار با شاهزاده هری فاش شد

سخنگوی این زوج شب گذشته گفت: “دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز خودرویی تقریباً فاجعه بار به دست یک حلقه از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی درگیر شدند.” سی ان ان گزارش داد: «این تعقیب بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر پلیس نیویورک شد.

این بیانیه افزود که این زوج می‌دانند که «یک شخصیت عمومی بودن با سطحی از علاقه مردم همراه است، هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود».

«در حالی که یک شخصیت عمومی با سطحی از علاقه مردم همراه است، هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود. انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌های به‌دست‌آمده آن‌ها، یک عمل بسیار مزاحم را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.»

گفته می شود این حادثه پس از اولین حضور مشترک این زوج پس از تاجگذاری پادشاه در اوایل این ماه رخ داده است.

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هری، مگان و مادرش راگلند را در تاکسی نشان می دهد.

هری 38 ساله و مگان 41 ساله در سال 2020 از وظایف سلطنتی خود دست کشیدند و تا حدودی به دلیل آنچه آنها به عنوان آزار رسانه ای شدید توصیف کردند به ایالات متحده نقل مکان کردند.

شاهزاده مدت‌هاست که در مورد عصبانیت خود از نفوذ مطبوعاتی صحبت کرده است که او آن را مقصر مرگ مادرش پرنسس دایانا می‌داند که در سال 1997 در اثر سقوط لیموزینش در حالی که از تعقیب پاپاراتزی در پاریس دور می‌شد، کشته شد.

همچنین بخوانید | شاهزاده هری از مطبوعات بریتانیا به دلیل خراب کردن روابطش انتقاد کرد