صدمین قسمت از برنامه «مان کی باات» نخست وزیر مودی به صورت زنده در مقر سازمان ملل پخش می شود.

توسط Press Trust of India: در یک لحظه تاریخی، صدمین قسمت از برنامه ماهانه رادیویی نارندرا مودی، نخست وزیر نارندرا مودی، به صورت زنده در مقر سازمان ملل در اینجا پخش می شود.

“برای لحظه ای تاریخی آماده شوید زیرا صدمین قسمت از “Mann Ki Baat” به کارگردانی PM Modi قرار است در 30 آوریل در اتاق شورای قیمومت در مرکز سازمان ملل متحد پخش شود.” هیئت دائمی هند در سازمان ملل در توئیتی اعلام کرد.

صدمین قسمت از آدرس رادیویی ماهانه مودی در ساعت 11 صبح IST در 30 آوریل پخش خواهد شد که ساعت 1:30 بامداد یکشنبه در نیویورک خواهد بود. پخش زنده این برنامه در ساعات اولیه روز یکشنبه در مقر سازمان ملل تاریخی و بی سابقه خواهد بود. در اتاق شورای قیمومت سازمان ملل پخش خواهد شد.

بخوانید | 100 قسمت از Mann Ki Baat: در اینجا آمده است که چگونه تلاش نخست وزیر مودی برای ارتباط با شهروندان به یک موفقیت تبدیل شد.

مأموریت دائمی گفت: «#MannKiBaat به یک سنت ملی ماهانه تبدیل شده است و میلیون‌ها نفر را برای شرکت در سفر توسعه‌ای هند الهام می‌بخشد».

سرکنسولگری هند در نیویورک، همراه با سازمان های اجتماعی، همچنین در یک رویداد ویژه در ساعت 1:30 میزبان پخش صدمین قسمت از “Mann Ki Baat” برای اعضای جامعه هندی-آمریکایی و دیاسپورا در نیوجرسی است. یکشنبه هستم

«#MannKiBaatAt100 در ساعت 0130 EST در 30 آوریل 2023 را از دست ندهید! کنسولگری در توییتی اعلام کرد که اجازه دهید صدمین قسمت مهم #MannKiBaat را جشن بگیریم زیرا محترم @PMOIndia با هندی‌ها، مهاجران هندی و شنوندگان در سراسر جهان ارتباط برقرار می‌کند.

در برنامه رادیویی «مان کی بعات» به میزبانی نخست وزیر مودی، او در مورد مسائل مختلف مردم کشور را مورد خطاب قرار می دهد. اولین بار در 3 اکتبر 2014 پخش شد و در آخرین یکشنبه هر ماه ساعت 11 صبح از کل شبکه رادیو هند (AIR) و دوردارشان (DD) پخش می شود. صدمین قسمت از برنامه 30 دقیقه ای 9 فروردین روی آنتن می رود.

بخوانید | نظرسنجی نشان می دهد که بیش از 100 کرور نفر حداقل یک بار به مان کی باات نخست وزیر گوش داده اند.