عمران خان باید علناً به دار آویخته می شد: رهبر اپوزیسیون پاک

توسط میز جهانی هند امروزراجا ریاض احمد خان، رهبر اپوزیسیون مجلس ملی پاکستان روز دوشنبه در حالی که از دادگاه ها برای اعطای وثیقه به نخست وزیر سابق انتقاد کرد، گفت: عمران خان باید علناً به دار آویخته می شد.

او گفت: «عمران خان باید در ملاء عام به دار آویخته می شد، اما دادگاه طوری از او استقبال می کند که گویی دامادش است.

اگر قضات از این مامور یهودی خیلی خوشحال هستند، باید به تحریک انصاف پاکستان بپیوندند. آنها چند کرسی خالی در حزب دارند. آنها باید با انتخاب حزب تحریک انصاف در انتخابات مبارزه کنند. به جای آنها، آن دسته از قضات باید وارد شوند که بتوانند عدالت را به فقرا بدهند.»

همچنین بخوانید | عمران خان می‌گوید: «طرح لندن به پایان رسیده است»، ارتش پاکستان قصد دارد او را به مدت 10 سال زندانی کند.

راجا ریاض در مورد حوادث خرابکاری و آتش سوزی در سراسر پاکستان توسط حامیان عمران خان گفت: «کل مجلس شرمنده است. تمام ملت شرمنده اند.»

ائتلاف حاکم پاکستان امروز در اعتراض به برخی از احکام اخیر قوه قضائیه که به گفته آنها در تعدادی از موارد به عمران خان، نخست وزیر سابق تسکین داده است، تظاهراتی را در مقابل دادگاه عالی برگزار کرد.

تظاهرکنندگان متعلق به حزب مسلم لیگ نواز پاکستان (PML-N)، جمعیت علمای اسلام فضل (JUI-F) و حزب مردم پاکستان (PPP) وارد منطقه سرخ شدند در حالی که جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) به راه افتاد. خبرگزاری PTI به نقل از داون نیوز گزارش داد که در یک صحنه مقابل دادگاه عالی قرار گرفت.

(با ورودی PTI)

همچنین بخوانید | عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، ارتش پاکستان را به دلیل ورود به عرصه سیاست مورد انتقاد قرار داد