مرگ ویروس کرونا در مکزیک از مرز یک لک عبور کرد

چند روز پس از ثبت بیش از یک میلیون عفونت Covid-19 در کشور ، تعداد کشته شدگان ویروس کرونا از مکزیک از 1000000 عبور کرده است.

تصویر برای نمایندگی

رمان تعداد کشته شدگان ویروس کرونا ویروس در مکزیک ، پرجمعیت ترین کشور در جهان اسپانیایی زبان ، از 1000000 عبور کرده است. این اطلاعات چند روز پس از ثبت بیش از یک میلیون عفونت در کشور رخ داد ، اطلاعات رسمی روز پنجشنبه نشان داد.

آمار رسمی مرگ و میر مکزیک در اثر Covid-19 در بالاترین میزان در سراسر جهان است و در قاره آمریکا فقط ایالات متحده و برزیل عقب است.

بر اساس تجزیه و تحلیل رویترز ، مکزیک با حدود 125 میلیون نفر جمعیت ، بیش از 7 درصد از مرگ های تایید شده را در سطح جهان تشکیل می دهد. میزان مرگ و میر این کشور در حدود 10 درصد بالاتر از هر کشوری است که بیش از یک میلیون مورد گزارش کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، شیوع مکزیک احتمالاً توسط بیمارستانهای دولتی با بودجه مزمن و همچنین یک اقتصاد غیررسمی بزرگ که روزانه میلیون ها نفر برای تأمین معاش خود باید خانه را ترک کنند ، شدت یافته است.

مقامات دولتی اذعان می کنند که شمارش تقریباً به طور قطع فقط کسری از تلفات واقعی را نشان می دهد.

از ابتدای شیوع همه گیر ، دولت از گرفتن بدهی برای تأمین بودجه نجات مشاغل یا پرداخت نقدی کارگران طفره رفته است – رویکردی متفاوت از بسیاری از کشورهای دیگر که می خواستند ضربه اقتصادی را جبران کنند.

شمار کشته های وزارت بهداشت در روز پنجشنبه به 100104 نفر رسید که 576 برابر نسبت به روز قبل است. اطلاعات رسمی نشان می دهد که تقریباً دو سوم مرگ گزارش شده تاکنون مردان است. ارقام خود وزارت بیش از 15000 مورد مرگ “مشکوک” را ذکر کرده است.

با انجام آزمایش کم و ترس عمومی از بیمارستان ها ، بسیاری از مکزیک به داروهای خانگی و مراقبت از بستگان سپرده می شوند. چنین وضعیتی در محله فقیرنشین آمپلیاسیون مگدالنا در ناحیه خشن شرقی مکزیکو سیتی وجود دارد ، جایی که بیشتر مردم به عنوان کارگر روزانه در بازار محصولات پراکنده شهر خارج از کتاب کار می کنند.

(ورودی های آژانس ها)

همچنین بخوانید: عفونت های ویروس کرونا در جهان ممکن است شش برابر بیشتر از گزارش شده باشد: مطالعه