مسافر مست مهماندار مرد در پرواز دلتا رزرو شده را می بوسد

توسط میز جهانی هند امروز: یک مسافر ۶۱ ساله در پروازی به آلاسکا پس از نوشیدن مشروبات الکلی در طول سفر خود به زور خود را به یکی از خدمه کابین وارد کرد.

بر اساس یک سوگندنامه دلیل احتمالی که توسط نیویورک پست به دست آمده است، این مسافر که دیوید آلن بورک نام دارد، در پرواز 10 آوریل از مینه سوتا یک “تهدید امنیتی سطح 2” ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید | خلبان ایر ایندیا به دوست زن اجازه ورود به کابین خلبان را می دهد، DGCA کاوشگر را آغاز می کند

بر اساس گزارش ها، بورک که یک مسافر درجه یک بود، مجاز به مصرف الکل بود. با این حال، به دلیل مقررات مربوط به پرواز، به او نوشیدنی سرو نشد و او را «تندرو» کرد. پس از برخاستن هواپیما، بورک توسط همان خدمه پرواز خدمات رسانی شد که بعداً گفته می شود قربانی حمله ای شد.

گفته می‌شود که بورک قبل از درخواست بوسه، برای تعریف و تمجید از مهماندار هواپیما توقف کرد. پس از رد شدن از پیشروی، برک گویا گردن او را گرفت، خدمتکار را به سمت خود کشید و گردن او را بوسید.

مهماندار پس از این حادثه به پشت کابین هواپیمای دلتا پناه برد. در جریان درگیری، بورک ظرفی را که روی سینی حاوی غذای کاپیتان بود، آسیب رساند.

همچنین بخوانید | گرفتگی توالت‌ها باعث می‌شود پرواز اتریش ایرلاینز به نیویورک برگردد

پس از فرود، خلبان با اعزام فرودگاه تماس گرفت تا حادثه را گزارش کند. در حین بازجویی، بورک به مقامات FBI گفت که ظرف را نشکند، مهماندار هواپیما را نبوسد، یا مست بوده است.

پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است و از بورک خواسته شده تا در 27 آوریل به اتهام حمله و شرارت جنایی در دادگاه حاضر شود.