نایلش شاه: برای موفقیت در این مواقع تلاش بر روی Pandavas با فضیلت شرط بندی کنید

در نبرد حماسی Mahabharata ، Pandavas با فضیلت زنده ماند و رونق گرفت در حالی که Kauravas شرور همه چیز را از دست داد. اهرم ، ساختار هزینه ، حاکمیت ، دسترسی به سرمایه و سازگاری ، میزان فضیلت تجارت را تعیین می کنند.

شرکت هایی که از اهرم فشار کمتر ، حاکمیت خوب ، توانایی جذب سرمایه ، کاهش هزینه ها با دقت چاقوی جراح و سایر شرکت هایی که می توانند برای سازگاری در شرایط فعلی نوآوری داشته باشند ، نه تنها زنده می مانند بلکه رونق می گیرند. بهبود اقتصادی ما تابعی از عوامل از بالا به پایین مانند محرک های مالی و پولی و همچنین تلاش های کارآفرینی از پایین به بالا خواهد بود.

موارد فعال Covid علی رغم عادی سازی فعالیت های اقتصادی در حال کاهش است. به نظر می رسد که دستیابی به موفقیت در زمینه واکسن در آستانه مشاهده باشد. واردات کمتر نفت ، طلا و کالاهای چینی هند را به اقتصاد مازاد حساب جاری تبدیل کرده است. ذخایر فارکس در شرف بیش از بدهی فارکس است. شرکت های جهانی در حال گشودن سرمایه های خود برای سرمایه گذاری مستقیم و همچنین پرتفوی هستند. اصلاحات کشاورزی از نظر مادی به نفع جمعیت زیادی از روستاها خواهد بود. اصلاحات کارگری و طرح های تشویقی مرتبط با تولید ، گامهایی در جهت درست است که هند را به قطب تولید تبدیل کند ، اگرچه کارهای بیشتری باید در زمین انجام شود.

درآمد سه ماهه سپتامبر به طور کلی جلوتر از انتظارات خیابان است. به دلیل کاهش عمیق هزینه ها ، حاشیه ها در بخشهای مختلف گسترش یافته اند. در بخشهایی مانند ماندگاری خودرو و مصرف کننده ، حجمها بیش از انتظار است.

بسیاری آن را به تقاضای پنهان نسبت می دهند. به دلیل اقدامات انجام شده در گذشته ، تقاضا بهبود یافته است. با این حال ، لازم است در آینده با اقدامات بعدی پایدار بماند.

سیاست پولی همچنان سازگار است ، اما انتقال اعتبار باید بیشتر بهبود یابد. نرخ های بیمه در سطح پایین زندگی هستند ، اما هزینه وام باید در وام گیرندگان زیر AA ارزیابی شود. محرک های مالی از رشد در پایین هرم حمایت کرده است ، اما بخشهایی مانند مسافرت ، گردشگری ، هتل ، خرده فروشی ، هواپیمایی و زیرساخت ها به حمایت بیشتری نیاز دارند. مسیر تدبیر مالی مهم است ، اما باید با جمع آوری منابع غیر مالیاتی مانند درآمد حاصل از واگذاری استراتژیک و درآمدزایی از دارایی ها ، بازکردن قفل سرمایه گیر افتاده در طلا در تیزوریس و غیره انجام شود ، سهولت تجارت بهتر شده است ، اما قانون قانون باید بهبود یابد.

با وجود نیت های خوب ، اختلافات تجاری مانند محاکمه بی پایان کلاهبرداری امنیتی سال 1992 به جای حل سریع و برنده همه توسط Satyam ، حل می شود. قوانین ما در حال کمترین مخرج مشترک است که کلاهبرداران بدون مجازات کافی فرار می کنند. این هزینه انطباق باقیمانده را افزایش می دهد.

سرمایه گذاری نمی تواند پایدار انتخاب شود ، مگر اینکه سرمایه گذاران قانون قانون را تجربه کنند. بزرگ در این دوره های دشوار بزرگتر شده است ، اما سرانجام شرکت های کوچک و متوسط ​​نیاز به رقابت و پیشرفت دارند.

بورس سهام با شور و شوق به این تحولات واکنش نشان داده است و شاخص های بزرگ در زیر معاملات بالای Covid معامله می شوند. جریانات و بهبود مبانی ، بازار را به سطح فعلی رسانده است. بدون شک ما از جنگل بیرون نیستیم. عواملی مانند ادامه موج دوم عفونت های کووید در ایالات متحده و اروپا و نتیجه انتخابات ایالات متحده ، بازارهای ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، البته به صورت موقتی.

بازار سهام همچنان در مسیر رشد طولانی مدت قرار دارد. سرمایه جهانی در دوره نقدینگی فراوان و نرخ بهره فوق العاده کم بازده را دنبال خواهد کرد (اوراق قرضه ناخواسته ایالات متحده با بازده پایین و مادام العمر معامله می شوند). برای بسیاری از سرمایه گذاران ، رشد یا نوآوری یکی از نمایندگان بازده خواهد بود.

فرصتی برای پولساز برای سهامدار منضبط وجود دارد. در یک طرف ، سهام دفاعی FMCG ، دارو و فناوری با ارزشیابی بالا معامله می شوند ، در حالی که در طرف دیگر ، PSU و PSB با ارزیابی کم در طول زندگی معامله می شوند. از یک طرف ، بزرگ در حال بزرگتر شدن است ، در حالی که از سوی دیگر ، بازار ارزش داوید را بسیار بهتر از Goliath ارزیابی می کند. آینده به دلیل اختلال گسترده ، نامشخص است ، اما مهیج ترین زمان برای اخلالگر است. در یک بخش ، بازدهی گسترده ای دارد زیرا برندگان به طور نامتناسبی پاداش می گیرند. اطلاعات و اخبار زیادی وجود دارد ، اما تعیین واقعیات دشوار است.

به قیمت اشتباه ، چند گرایش ارزش دارد که از نظر پول درآوردن: –

  • رشد پایدار بلند مدت در بخشهایی قابل مشاهده است که هند در حال تبدیل شدن به بخشی از زنجیره تأمین جهانی است. بخشهایی مانند ساخت قرارداد ، مواد شیمیایی در مرحله اوج هستند مانند بخش فناوری اطلاعات در آغاز قرن ، البته با ارزش گذاری بالا.
  • شرکت هایی که در سمت اشتباه سرمایه گذاری ESG قرار دارند ، از رتبه بندی کمتری برخوردار می شوند. سود آنها صرف نظر از رشد ، کم ارزیابی خواهد شد.
  • چالش گر / اخلال گر علی رغم سوزاندن سرمایه ، ارزیابی های بالایی دریافت خواهد کرد. شرکت هایی که اقدام به رفع مشکل می کنند ، به طور نامتناسبی پاداش می گیرند.
  • بخشهایی مانند بانکداری و بیمه ، جایی که PSU تسلط دارد ، فرصتهای رشد طولانی مدت را برای شرکتهای خصوصی فراهم می کنند.

سرمایه گذاران می توانند با نظم و انضباط فراوان و کمی شانس در این بازار درآمد کسب کنند. اوراق بهادار با داشتن شرکتهای با فضیلت مانند Pandavas ، سبد سهام شرکت های شرور مانند Kauravas را بهتر می کند.

ما معتقدیم که شرکای ما می توانند از طریق یک استراتژی سه جانبه ارزش فعلی را به سرمایه گذاران در بازار فعلی برسانند. یک ، آنها می توانند تجربه بازار گذشته را برای توسعه چشم انداز سرمایه گذاری بلند مدت برقرار کنند. ثانیا ، ما باید به سرمایه گذاران کمک کنیم تا شایعات انجام شده در WhatsApp و رسانه های اجتماعی را با حقایق و نمونه فرصت ها نادیده بگیرند. ثالثاً ، ما باید سرمایه گذاران را متقاعد کنیم که نیاز به حفظ و افزایش SIP / STP در سطح پایین بازار دارند. به این ترتیب ، سرمایه گذار با بازده نسبتاً کم خارج نخواهد شد و به بازار فرصت می دهد تا در زمان های آینده تجربه سرمایه گذاری بهتری ایجاد کند.