نقاشی کودکان روسی از اوکراینی های قتل شده، اعدام در ملاء عام برای مسابقه کمیک

توسط میز جهانی هند امروز: در مسابقه ای برای یک کتاب مصور که توسط کرملین سرمایه گذاری شد، از کودکان روسی خواسته شد تا تصاویر کشته شدن اوکراینی ها در جنگ با روسیه را بکشند.

نتایج مسابقه “قهرمانان پیروزی روسیه” توسط بنیاد کمک های مالی ریاست جمهوری این هفته منتشر شد و اشاره کرد که سه داستان از داستان های پایانی کتاب مصور بر جنگ علیه اوکراین متمرکز است.

علاوه بر این، گفته شد که این مسابقه بین وقایع جنگ جهانی دوم و جنگ فعلی بین روسیه و اوکراین پیوند ایجاد می کند. بنابراین، کاریکاتورهای هر دو فصل در کتاب کمیک نهایی با هم بافته شدند.

تصاویر این مسابقه نقاشی‌هایی از سربازان روسی را نشان می‌داد که در حال شکار «نازی‌های» فرضی اوکراینی قبل از منفجر کردن آنها بودند و اعلام کردند: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم نازی‌های اوکراینی فرار کنند».

داستان جداگانه‌ای که در کتاب مصور آمده است، اعدام در ملاء عام را با قربانی غرق در خون به تصویر می‌کشد. با این حال، مشخص نیست که آیا تصویر مذکور صحنه ای از جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد یا جنگ روسیه و اوکراین.

در همین حال، هنگامی که از برگزارکننده مسابقه در مورد مسابقه سؤال شد، به The Daily Beast گفت که موضوع خاصی برای کتاب کمیک انتخاب شده است زیرا موضوع (جنگ روسیه و اوکراین) در بین جوانان بسیار محبوب بود.

وی همچنین گفت که ایده پشت این موضوع حفظ خاطرات تاریخی است.