هواپیمای امریکن ایرلاینز در هوا آتش گرفت و فرود اضطراری در اوهایو انجام داد | ویدئو

توسط میز جهانی هند امروز: یک پرواز هواپیمایی امریکن ایرلاینز روز یکشنبه پس از آتش گرفتن موتور آن در هوا و بنا به گزارش ها پس از برخورد با پرنده، به سلامت در فرودگاه اوهایو فرود آمد.

اداره هوانوردی فدرال در بیانیه ای به سی بی اس نیوز گفت: «هیچکس آسیب ندید و هواپیما پس از ساعت 8 صبح به وقت محلی به سلامت در فرودگاه بین المللی جان گلن کلمبوس فرود آمد».

مقامات فرودگاه در توییتر این حادثه را تایید کردند و گفتند هواپیما به سلامت به زمین نشست.

مقامات فرودگاه در توییتی نوشتند: “خدمه اورژانس صبح امروز به یک حادثه هواپیما در CMH که شامل آتش سوزی موتور گزارش شده بود، پاسخ دادند. هواپیما به سلامت فرود آمد و فرودگاه باز و عملیاتی است.”

به گزارش سایت ردیابی FlightAware، این هواپیما که یک جت تجاری بوئینگ 737 است، روز یکشنبه حدود 30 دقیقه پس از برخاستن اولیه خود در حدود ساعت 7:45 صبح به فرودگاه بازگشت.

این هواپیما که به فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هاربر می رفت و بر فراز آرلینگتون بالا پرواز می کرد، پس از برخورد با پرنده تغییر مسیر داد. تحقیقات درباره این حادثه در حال انجام است.

به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: «این پرواز به‌طور عادی فرود آمد و با نیروی خود به‌خوبی به سمت دروازه رفت.

“هواپیما برای تعمیر و نگهداری از سرویس خارج شد و تیم ما در تلاش است تا مشتریان را به مسیر خود به PHX بازگرداند. ایمنی اولویت اصلی ما است و ما از مشتریان خود برای درک آنها تشکر می کنیم.”

همچنین تماشا کنید | خلبان ایر ایندیا به دوست زن اجازه می دهد تا در کابین خلبان پرواز کند، DGCA کاوش را آغاز می کند

همچنین بخوانید | پرواز ایر ایندیا به مقصد لندن پس از برخورد مسافر با اعضای خدمه کابین به دهلی بازگشت