پلیس استرالیا تصاویر مظنونی را منتشر کرد که معبد هندوها را در سیدنی تخریب کرد

توسط میز اخبار هند امروز: چند روز پس از تخریب معبد BAPS Swaminarayan در غرب سیدنی، پلیس نیو ساوت ولز استرالیا (NSW) روز شنبه تصاویری از متهم منتشر کرد. با این کار، آنها به دنبال کمک مردم برای دستگیری مقصران این عمل هستند که در حومه روزهیل رخ داده است.

ظاهراً مجرمان هفته گذشته معبد را با اسپری نقاشی روی جلوی معبد خراب کردند. مطابق با را استرالیا امروزتحقیقات پلیس نشان داد که این حادثه بین ساعت 1 تا 2 بامداد روز 5 مه رخ داده است.

همچنین بخوانید | اینترنت قطع شد، Sec 144 تحمیل شد زیرا اوباش سایت رویداد Manipur CM را قبل از بازدید وی به آتش کشیدند

تصویری که پلیس منتشر کرده مربوط به روز حادثه است. مردی را نشان می‌دهد که در مجاورت معبد ایستاده است، لباس‌های تیره‌رنگ، ماسک و ماسکی به تن دارد.

به غیر از متهم، پلیس همچنین تصویری از خودرویی منتشر کرد که صبح روز 5 می در خیابان ویرجینیا مشاهده شد. پلیس معتقد است مسافران داخل خودرو می توانند به کاوش کمک کنند ANI گزارش گفت.

فرمانده کامبرلند، سرپرست شریدان والداو گفت که پلیس از نزدیک با ساکنان غرب سیدنی برای دستگیری مجرمان همکاری می کند.

“جامعه محلی می تواند برای تحقیقات بسیار مهم باشد، زیرا آنها می توانند به پلیس در تحقیقات کمک کنند. با این حال، هر گونه اطلاعات دریافت شده از آنها کاملاً محرمانه خواهد بود.” را استرالیا امروز این گزارش به نقل از پلیس اعلام کرد.

همچنین بخوانید | “دعاهای خدا مستجاب نشد”: مردی بت ها را در 2 معبد در ایندور خراب کرد، دستگیر شد

پس از این حادثه، معبد BAPS Swaminarayan بیانیه ای منتشر کرد و گفت که آنها “عمیقاً ناراحت” و “ناامید” هستند.

“در 23 سال گذشته، BAPS Swaminarayan Mandir سنگ بنای جامعه محلی و یک معبد برجسته هندو بوده است که مانند همه معابد BAPS در سراسر جهان، مسکن صلح و هماهنگی، برابری، خدمات ایثارگرانه و ارزش های جهانی هندو است.” بیانیه خوانده شد

معبد همچنین از فداییان و اعضای جامعه درخواست کرد تا صلح را حفظ کنند.