پیشخدمت سابق می گوید که شاهزاده هری در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز 10 ردیف عقب تر از سایر خانواده های سلطنتی خواهد نشست.

توسط میز جهانی هند امروزپاول بورل، ساقی سابق به جی‌بی‌نیوز گفت: شاهزاده هری در مراسم تاج‌گذاری پدرش، پادشاه چارلز سوم در 6 مه، ده ردیف پشت سر دیگر اعضای خانواده سلطنتی خواهد نشست. پیشخدمت سابق پرنسس دایانا به خبرگزاری انگلیسی گفت که “هیچ شانسی برای آشتی وجود ندارد” و دوک ساسکس “در یک لحظه وارد و خارج خواهد شد”.

بورل گفت که شاهزاده هری “برای نشان دادن چهره” می آید و حضور او در مراسم تاجگذاری به این دلیل است که پادشاه چارلز او را در آنجا می خواهد. او افزود: “پدرش خوشحال خواهد شد که هر دو پسرش آنجا خواهند بود تا شاهد این روز باورنکردنی در زندگی او باشند. اما هری قرار نیست دور و برش بماند.”

همچنین بخوانید | شاهزاده هری بدون مگان در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز شرکت می کند

پیشخدمت سابق خاندان سلطنتی بریتانیا گفت شاهزاده هری “نمی‌خواهد زمان زیادی را در کنار آنها (خانواده سلطنتی) بگذراند. گزارش ها حاکی از آن است که هری از ناهار پس از تاج گذاری صرف نظر می کند و برای چهارمین سالگرد تولد پسرش آرچی به ایالات متحده بازمی گردد.

پیش از این مشخص شده بود که پرنس هری بدون همسرش در مراسم تاجگذاری پدرش شرکت خواهد کرد، مگان مارکل. نمایندگان ساسکس گفته بودند که مگان به همراه فرزندانشان شاهزاده آرچی و پرنسس لیلیبت در کالیفرنیا خواهند ماند.

مگان مارکل نادیده گرفتن تاجگذاری در نامه 2021 را تکذیب کرد

به دنبال آن، تلگراف گزارشی منتشر کرد که دلیل غیبت مگان مارکل در مراسم را “پاسخ رضایت بخش” پادشاه چارلز به مکاتبات طرف او پس از مصاحبه مارس 2021 اپرا وینفری بود که در آن او ادعا کرد که اعضای خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست پسر متولد نشده او بودند.

با این حال، یک روز بعد، اشلی هانسن، نماینده دوک و دوشس ساسکس به هارپرز بازار گفت که این ادعاها “مضحک” هستند.

همچنین بخوانید | تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در 6 می | این همه چیزی است که باید بدانید

“دوشس ساسکس در حال حاضر به زندگی خود می پردازد و به مکاتبات دو سال پیش مربوط به مکالمات چهار سال پیش فکر نمی کند. هر گونه پیشنهادی در غیر این صورت نادرست و صراحتاً مضحک است. ما رسانه های تبلوید و خبرنگاران مختلف سلطنتی را تشویق می کنیم تا این گفتگو را متوقف کنند. سیرک طاقت فرسایی که آنها به تنهایی در حال ایجاد آن هستند.”

در ژانویه امسال، شاهزاده هری «نژادپرست» خواندن خانواده سلطنتی بریتانیا را تکذیب کرد و گفت این “مطبوعات بریتانیا” بودند که این کار را انجام دادند. او در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات مگان در مورد رنگ پوست آرچی اساساً نژادپرستانه توصیف می شود، گفت: «تفاوت بین نژادپرستی و تعصب ناخودآگاه این دو چیز متفاوت است.

همچنین بخوانید | کالسکه سلطنتی جدید، جواهرات تاج، یک ایموجی: چگونه کاخ باکینگهام برای تاجگذاری پادشاه چارلز آماده می شود