آتش‌سوزی گسترده در مرکز خرید محبوب پایتخت بنگلادش

توسط Press Trust of India: آتش سوزی گسترده قبل از سحر، هزاران مغازه را در یک مرکز خرید در اینجا در روز شنبه نابود کرد و ارتش این کشور را مجبور کرد تا تلاش‌های دیوانه‌واری برای خاموش کردن این جهنم خشمگین انجام دهد، چند روز پس از آن که یک بازار محبوب پوشاک تا حدی ویران شد.

به نقل از پورتال خبری bdnews24، شفیق الگانی سابو، رئیس ایستگاه پلیس نیومارکت، گفت: آتش در طبقه دوم نیو سوپرمارکت، یک مرکز خرید بین نیومارکت محبوب و کالج داکا در ساعت 5:45 صبح آغاز شد و به سرعت به طبقات دیگر سرایت کرد. com

تیم هایی از ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برای خنثی کردن این دوزخ خشمگین مبارزه کردند.

به گزارش رسانه های محلی، دولت بنگلادش 12 جوخه از گارد مرزی بنگلادش، یک نیروی شبه نظامی را برای کمک به کنترل آتش مستقر کرد.

28 واحد آتش نشانی نیز در حال مهار آتش هستند.

همچنین بخوانید | 16 کشته و بیش از 120 زخمی در انفجاری در داکای بنگلادش

شاه جهان سیکدر، دستیار معاون سازمان آتش نشانی به bdnews24.com گفت: علت آتش سوزی بلافاصله مشخص نیست و تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

به گزارش روزنامه داکا تریبون، صاحبان مغازه ها پس از شنیدن خبر آتش سوزی به سمت بازار هجوم بردند و سعی کردند تا جایی که می توانند کالاها را نجات دهند.

بسیاری از آنها با دیدن آتش گرفتن مغازه هایشان اشک ریختند.

حادثه روز شنبه چند روز پس از آن رخ می دهد که آتش سوزی بزرگ دیگری هزاران مغازه را در یک بازار پوشاک محبوب در اینجا نابود کرد.

آتش‌سوزی ساختمان‌ها و انفجارهای ناشی از نشت سیلندرهای گاز، معیوب بودن سیستم تهویه مطبوع و سیم‌کشی‌های الکتریکی بد در بنگلادش بسیار زیاد است.

ماه گذشته، حداقل 23 نفر در یک انفجار در یک بازار مرکزی داکا کشته شدند که بعداً به دلیل خط بد گاز عنوان شد.