استفاده از GPS خودرو چه مزایا و معایبی دارد؟

دنا بدنه فوق العاده ضعیف ، طرح آیرودینامیکی بدنه که یه خط شکست بغل داره کاملا بیخود و هیچ ربطی به مقاومت هوا نداره . طراحی پشت خودرو هیچ ربطیبه بقیه بدنه نداره . جی پی اس خودرو در نوع تخصصی و پیشرفته در حقیقت جز گرانقیمت ترین قطعات جانبی خودرو می باشد و ما در زیر می خواهیم چند نمونه از نکات لازم و ضروری برای خرید آنها را در اختیار شما قرار دهیم.تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که از روی نقشه به شما نشان میدهند چیزی حدود ۲ متر و یا در بعضی مواقع این اختلاف نیز کمتر بوده است.

مورد دیگری هم که بنده در یک سالی که این ماشین رو دارم تجربه کردم اینه که به دلیل کاربرد قطعات الکترونی زیاد و سنسورهای زیاد بعضی اوقات یه جاییش قاطی می کنه. خب اگه نخواییم این چیزا رو بگیم پس برای چی میاییم اینجا مینویسیم. مگان رو اگر تونست تو سرعت بالای 130 بگیره اسممو عوض میکنم. سرعت چرخش ماهواره های پشتیبان دستگاه gps خودرو و … فقط تو سرعت امتحانش کن از اینجور ماشین ها بیزاز میشی ارشیا 1397/2/22 پاسخ درودخدمت دوستان یه عده با تعصب دارن اینجا از دنا طرفداری میکنن . آیا میخواهید ماشین های شرکت تان و موقعیت آن ها را کنترل کنید؟

از پیشرفته ترین آنها گرفته که میتواند حتی میزان مصرف سوخت را نیز محاسبه کند؛ تا ابتدایی ترین نمونه که فقط موقعیت مکانی خودرو %link1% را نمایش میدهد! امیدوارم به روزی برسیم که خودروسازان کشورمان تکامل را فقط با هزیته کمتر و سود بیشتر محاسبه نکرده و به امنیت ، کیفیت ، امکانات و آرامش ایرانیان اهمیت بیشتری قائل شوند تا هموطنان با رویی گشاده از خودروهای داخلی استقبال نمایند . پس هر شخص یا نهادی باید به وظیفه خود در زمینه حفاظت از محیط زیست به درستی عمل کند تا هوای پاک برای نسل آینده نیز پا بر جا بماند .

در ردیاب آنلاین علاوه بر امکان استفاده ازپیامک، مصرف کننده از بستر اینترنت نیز جهت تبادل اطلاعات بهره مند خواهد بود که قائدتا امکانات بیشتری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. چون دستگاه کاملا تست شده استاندارد، رجیستر شده به دستشان میرسد و با خیال راحت میتوانند بر روی همه نوع خودروی ایرانی و خارجی، با خیال راحت نصب کنند. ردیاب های اتومبیل GPS در درجه اول به دلایل امنیتی استفاده می شوند – برای بدست آوردن موقعیت مکانی خودرو و امکان ردیابی خودرو در صورت سرقت.