اعتصاب: مرد عصبانی فلوریدا در بازی بیسبال پسرش داور را مشت می کند و داور را ناک اوت می کند.

توسط میز جهانی هند امروز: مردی از فلوریدا که در حال تماشای بازی بیسبال پسرش در دبیرستان بود، به سمت داور – کهنه سرباز معلول ارتش ایالات متحده – رفت و سر او را جوراب زد و پسر 63 ساله را به زمین زد. ویدئویی از این حمله در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس گزارش رسانه ها، درگیری در دبیرستان لیبرتی در کیسیمی در 18 آوریل رخ داد. پدر عصبانی که به عنوان خورخه ایگناسیو آپونته-گونزالس 41 ساله شناخته می شود، پس از اینکه داور با او درگیر شد، او را با مشت مشت زد. پسر و هم تیمی هایش

فیلم نشان می دهد که آپونته-گونزالس به سمت داور مسن می رود و از پشت مشت می زند. مرد به زمین می افتد و دیگر بازیکنان و والدین را می توان دید که با عجله به قربانی بیهوش کمک می کنند.

“داور مردی 63 ساله است… یک کهنه سرباز ارتش ایالات متحده. او این کار را انجام می دهد زیرا علاقه زیادی به بیسبال دارد و دوست دارد به جامعه خود کمک کند. او دوست دارد وقت خود را به بیسبال و بچه ها اختصاص دهد. مارکوس لوپز، کلانتر شهرستان اوسئولا، در یک نشست مطبوعاتی گفت.

آپونته گونزالس در 3 می دستگیر شد و به اتهام حمله به یک مقام ورزشی و اختلال در یک موسسه آموزشی متهم شد.

کلانتر لوپز گفت: پس از دستگیری، پدر به افسران گفت که او داور را به دلیل “دفاع از فرزندش” مورد اصابت قرار داد و از کارهای خود پشیمان نشد. او افزود که آپونته-گونزالس به طور معمول سایر بازی ها را از روی سکوها مختل کرده است.

کلانتر لوپز گفت: “هیچ پدر و مادری نباید مانند این مردم عمل کند.”