انرژی مصرفی در ایکس بادی

 

انرژی مصرفی در ایکس بادی

در هنگام انجام ورزش ایکس بادی بدلیل این‌که بخش بزرگی از ماهیچه ها فعال و میزان قابل توجهی انرژی مصرف می شود، متابولیسم بدن مراحل افزایشی خواهد داشت از همین بر روی به سرعت ذخایر چربی تبدیل به انرژی شده و خواهند سوخت و هم‌زمان حیاتی فعالت ماهیچه ها استایل و فرم بدنی بهبود خواهد یافت. نکتهی بعدی این میباشد که چون اثر تمرینات استقامتی تا مدتها بعد سبب ارتقاء سوخت و ساز تن میشود، xbody  بدون هیچ زحمت بیشتر ای بدنم کماکان تا یک سری روز بخش اعظم از موقعیت معمولی به سوزاندن کالری ادامه میدهد. این پدیده جدید دنیای فیتنس ادعاها، مزایا و معایبی دارد که در ادامه درباره آن صبحت می کنم. ای ام اس نیز ممکن هست حیاتی معایبی باشد. بخش اعظمی معتقدند که جریان الکتریکی، عوارض جانبی دارد و حتی به قلب نیز زیان میرساند.اما حقیقت همین نیست. درمان گران فیزیکی از تحریک الکتریکی برای افزایش جریان فشار خود به عضله ها استعمال می کنند. ایکس بادی اهمیت فرستادن پالس ها به ماهیچه ها سرعت عضله سازی بالا میرود در سرانجام فشار از روی مفاصل کم شده و بیشترین فشار به ماهیچه‌ها وارد می شود.

 

ایکس بادی کردن فیبرهای عضلانی تن رو به صحیحترین صورت ممکن بر پایه دانش ای ام اس –  دستگاه EMS تحریک میکنه و سبب به بهبود قدرت، شتاب و اقتدار استقامتی ماهیچه‌ها میشه. از ورزشکاران معروفی که از همین نحوه به کار گیری می کنند می اقتدار به افسانه تنیس رافایل نادال، پهلوان شنای ایتالیایی والنتینا سباستیانیانی، و یا این که قهرمان لهستانی والی بال، یاکوب یاروش اشاره کرد. این شیوه خیر صرفا به جهت چربی سوزی و کمتر وزن و سایز کاربرد دارد بلکه نحوه موثری برای عضله سازی و فرم دهی نیز می باشد و مناسب اشخاصی میباشد که دوران آنان محدود هست و یا این که افرادی که می خواهند حیاتی اختصاص زمانه کمتر عاقبت بهتری به دست آوردن کنند. اهمیت مخلوط این شیوه حساس تمرین تقویت سنتی، شما می توانید فشار حرکات بر عضله‌ها خویش را تشدید و نتیجه های حاصله را بهبود ببخشید چون می توانید بیش از 90٪ الیاف عضلانی خود را که در ورزش عادی نمی توان فعال کرد تحت انقباض قرار دهید. افزایش اقتدار و عملکرد بدن قطعا قابلیت و امکان پذیر است، که ولی بسته به مدل کار ورزشی شما نتیجه های متمایز را در بردارد. همچنین شما به استدلال ارتقا عمل عضلات روزمره کالری بیشتری خواهید سوزاند، به این معنی که مصرف انرژی افزایش می یابد.

 

این فن آوری بعد ها در ورزش حرفه ای نیز معرفی شد، در در آغاز به توانبخشی ورزشکاران مجروح می پرداخت. بهترین منش به جهت اطمینان از این که شما، مواد غذایی خوبی میخورید، طولانی تر نمودن برخی از مکملهای واجب و مازاد به رژیم غذایی است. از حیث حالت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند نیکوتن پوش شعبه چهارراه کوکاکولا و رستوران گاردینو و بیمارستان فجر و پارک پرستار و پارک گل نما قرار گرفته است. در تمرین سنتی عضلات امر ها را در شکل پالس های الکتریکی نبی شده از مغز دریافت می کنند ولی در طریق ای ام اس همین پالس های الکتریکی از روش الکترودها رسول می شوند و در نهایت عضله‌ها مبتلا تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منبع همین پالس را تشخیص دهند و در هر صورت واکنش خود را به رخ انقباض نشان می دهند. ایکس بادی یک تحریککننده الکتریکی ماهیچه هست که به اختصار EMS خوانده می‌گردد و در واقع لباسی است که اساسی پوشیدن آن کل ماهیچهها اهمیت هم گزینه هدف قرار میگیرند. دیگر اندام و قلب در دسترس نیستند.

 

تقویت عضله‌ها باعث بهبود فرم اندام و تصحیح طرز ایستادن، نشستن، راه رفتن و سایر کار های روزمره خواهد شد. در این روش ماهیچه ها می توانند اهمیت شدت بخش اعظم و در کل مدت جلسه تمرینی بکار گرفته شوند، در عاقبت تمرین تمام مجموعه های عضلانی اهمیت به طور به طور همزمان سبب می شود از فشار بیش از ترازو روی یک سمت تن و یا از عدم تعادل عضلانی جلوگیری گردد. دارای رویش علم، اين جريان الكتريكي در دستگاههاي ورزشي وارد شده و در جهت سلامت افراد تنظيم شده و داراي گواهي نامههاي تاييد شده از طرف مراكز بهداشتي جهاني ميباشد. همانطور كه ميدانيد درمان از طريق جريان الكتريكي یكي از شناخته شده ترين درمانها براي بدن ميباشد. ایکس بادی این امکان را به شما می دهد که بدن خود را به شیوهای کارآمد و بهینه فیت کنید. همین نوشته را بخوانید تا خوبتر متوجه گردید که ایکس بادی چیست و ارزش آن چقدر است. این نرمش تنها در تعدادی دقیقه تأثیر بهتر و متعادلتری خواهد داشت نسبت به حالت معمولی که ممکن هست نرمش در باشگاه ورزشی یک سری ساعت ارتفاع بکشد. مزیت به کارگیری از ذخایر غنی انرژی و داشتن متابولیسم خوبتر در آن هست که شخص مهم انرژی و فشار بیشتری می تواند تمرین کند و در عاقبت کالری بیشتری مصرف میکند.

 

در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات، سرعت عضله سازی تا 5 برابر و سرعت چربی سوزی تا 3 برابر ارتقاء پیدا خواهد کرد. به برهان ارتقا غلظت آپ ناشی از تبخیر در برج خنک کن ( هواساز 7کولر آبی ) پایش رسانایی و تخلیه متظم آب واجب است. به طور خلاصه ای ام اس روشی است که در آن همین فرمان به جای مغز از یک دستگاه صادر می شود! یک لباس کامل را خیال کنید که قدرت EMS را به ماهیچه ها اصلیتان به طور هم‌زمان اعمال میکنند؛ در حالی که در وقتی کوتاه، مثلاً 20 دقیقه نرمش میکنید، ایکس بادی سعی شما را تشدید میکند. الکساندر ارلیخ، فیزیولوژیست ورزشی در نیویورک که به مدت 6 ماه تمرینات EMS را در جلسات تمرینات گروهی امتحان کرده، ابلاغ می‌نماید این فشار فیزیکی باعث میگردد بافت عضلات به سرعت زیر تاثیر قرار بگیرد و ممکن میباشد سبب ساز ساخت جراحت به همگی شود.