“او را از اینجا بیرون کنید”: ترامپ خبرنگار را از هواپیما خارج کرد و او را “خبر جعلی” خواند

توسط میز جهانی هند امروز: دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، اغلب به عنوان «اخبار جعلی» تیتر یک روزنامه‌ها را برای بستن خبرنگاران مطرح می‌کرد. به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور سابق در حالی که برای انتخابات مجدد نامزد می‌شود، به عادت‌های قدیمی خود بازمی‌گردد.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، ترامپ زمانی که تحت فشار قرار گرفت در مورد تحقیقات جنایی مبنی بر پرداخت پولی که به ستاره فیلم های پورنو قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016 انجام داده بود، خونسردی خود را از دست داد و یک خبرنگار را از هواپیما بیرون انداخت.

ظاهراً این حادثه در 25 مارس زمانی رخ داد که ترامپ پس از یک گردهمایی تبلیغاتی در واکو، تگزاس در حال تعامل با رسانه‌ها در هواپیمای خود بود. فایل صوتی فاش شده از جنجال ترامپ علیه وان هیلیارد، خبرنگار NBC News توسط Vanity Fair به دست آمده است.

هیلارد ظاهراً اظهار داشت که ترامپ از تحقیقات “ناامید” به نظر می رسد، که دومی پاسخ داد که “از هیچ چیز ناامید نشده است” و “هیچ اشتباهی انجام نداده است”.

او قبل از گفتن به خبرنگار گفت: «این خبر جعلی است و NBC یکی از بدترین‌ها در آن است.» «دیگر از من سؤال نکنید».

او همچنین به هیلیارد گفت: “شنیدم تو پسر خوبی از NBC هستی، اما نیستی… من نمی خواهم با تو صحبت کنم. تو پسر خوبی نیستی.”

به گزارش ونیتی فیر به نقل از منابع، زمانی که هیلارد همچنان به سوال ترامپ در مورد پرونده شلیک پول ادامه داد، رئیس جمهور سابق تلفن های خبرنگار را گرفت و گرفت و آنها را به کناری کوبید.

ترامپ به دستیارانش گفت: «او را از اینجا ببرید».

هیلیارد و سایر خبرنگارانی که بخشی از گفتگوی مطبوعاتی بودند، سپس بدرقه شدند.

این مبادله چند روز قبل از متهم شدن ترامپ و سپس محاکمه شدن ترامپ در شهر نیویورک به اتهام جعل سوابق تجاری مربوط به پرداخت های پولی به استورمی دانیلز رخ داد.

ترامپ چندین سال است که روابط پرتنشی با مطبوعات دارد. او در زمان حضور در کاخ سفید به شدت به خبرنگاران معروف بود و اصطلاح «اخبار جعلی» را وارد جریان اصلی کرد و آن را به شعار خود در مبارزات انتخاباتی تبدیل کرد.