ایالات متحده: خرس گرسنه کارکنان را ترساند، 60 کیک کوچک از نانوایی کانکتیکات دزدید | تماشا کردن

توسط میز جهانی هند امروز: یک خرس وارد یک نانوایی در ایالت کانکتیکات آمریکا شد، چند کارمند را ترساند و قبل از فرار به خودش کمک کرد تا 60 کیک کوچک تهیه کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارگران Taste by Spellbound در شهر آون در حال بار کردن کیک در ون برای تحویل در روز چهارشنبه بودند که خرس ظاهر شد.

این ویدئو خرس را نشان می دهد که ظرفی از کیک های کوچک را از گاراژ به داخل پارکینگ می کشد.

میریام استفنز، مالک نانوایی در اینستاگرام نوشت که کارمند مورین ویلیامز را شنیده است که “فریاد می کشد قتل خونین” و فریاد می زند که یک خرس در گاراژ وجود دارد.

بخوانید | خرس گرسنه از مغازه ای در کالیفرنیا آب نبات می دزدد. ویدیوی ویروسی را تماشا کنید

استفنز نوشت که مورین به آشپزخانه دوید و دری را که به قسمت بارگیری می رفت کوبید و آن را محکم نگه داشت. خرس سپس به سمت یکی از یخچال های جلوی در رفت.

“همه ما برای یک ثانیه حیرت زده شدیم و سعی می کردیم بفهمیم چه کاری باید انجام دهیم در حالی که او در را بسته بود. من بلافاصله با 911 تماس گرفتم. لیزا پس از آن یک ایده عالی داشت که از جلو برود و سوار ماشینش شود تا به عقب برگردد و شروع کرد. استفنز نوشت. بالاخره او را بیرون آورد و مورین به سمت گاراژ دوید تا هرچه سریعتر آن را ببندد.

ویلیامز گفت، بالاخره یک نانوا با بوق زدن یک ماشین خرس را مجبور به ترک کرد.

زمانی که پلیس و افسران وزارت انرژی و حفاظت از محیط زیست کنتیکت وارد شدند، خرس ناپدید شد. هیچکس تو صانحه صدمه ندیده.

AP به نقل از آژانس محیط زیست ایالتی گزارش داد که بین 1000 تا 1200 خرس سیاه در کانکتیکات زندگی می کنند که سال گذشته در 158 شهر از 169 شهر و شهر این ایالت مشاهده شد.

بخوانید | سگ باهوش در حال دزدیدن غذا از آشپزخانه دستگیر شد. ویدیو با 3 میلیون بازدید وایرال است