“بچه های ما را تنها بگذارید”: اعتراض به تجمع ماه غرور در مدرسه لس آنجلس به خشونت تبدیل شد

توسط میز جهانی هند امروز: دعوا در مدرسه ابتدایی منطقه لس آنجلس در حالی رخ داد که بیش از 100 والدین علیه مجمع روز غرور تجمع کردند. این نزاع باعث شد افسران پلیس گروه‌هایی از معترضان و معترضان متقابل را که بر سر آموزش مسائل دگرباشان جنسی در مدرسه با هم درگیر شده بودند، جدا کنند.

به گزارش لس آنجلس تایمز، این دعوا تنها چند هفته پس از سوزاندن پرچم پراید یک معلم ترنس در محوطه رخ داد.

در این گزارش آمده است که بسیاری از معترضان خشمگین تی شرت هایی مانند “انتخاب والدین مهم است” و “بدون غرور در آراستگی” به تن داشتند. در یکی از کامیون ها یک تریلر بزرگ روی یک بنر قرمز پوشانده شده بود که روی آن نوشته شده بود: «بچه های ما را رها کنید.»

تنش ها در مدرسه از ماه گذشته افزایش یافته است، زمانی که صفحه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد شد تا از والدین درخواست شود که فرزندان خود را در روز جمعه، روز برگزاری مجمع برنامه ریزی شده در خانه نگه دارند.

کلی گونز، یکی از اعضای هیئت مدیره منطقه مدرسه واحد لس آنجلس، به گاردین گفت، این رویداد شامل خواندن کتاب بزرگ بزرگ خانواده ها بود که شامل جزئیاتی در مورد ساختارهای مختلف خانواده از جمله والدین مجرد، والدین LGBTQ+، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و والدین خوانده می شود.

در سراسر کشور، جشن‌های ماه غرور در میان افزایش واکنش‌ها علیه حقوق LGBTQ+ در برخی مکان‌ها آغاز می‌شود. به گزارش آسوشیتدپرس، سازمان‌دهندگان رژه اجتماعی، مناطق مدرسه و حتی اصطلاحات ورزشی حرفه‌ای به دلیل برافراشتن پرچم‌های رنگین‌کمان و تجلیل از اجراکنندگان درگ با اعتراض‌هایی مواجه شده‌اند.

همچنین بخوانید | هدف به دلیل حمایت از جامعه LGBTQ+ قبل از ماه پراید با واکنش‌های منفی مواجه شد

مقر پلیس لس آنجلس در توییتی نوشت: “LAPD امروز صبح در مدرسه ابتدایی Saticoy است. ما اینجا هستیم تا از شرکای LAUSD خود حمایت کنیم و اجرای مسالمت آمیز و قانونی حقوق اساسی را تسهیل کنیم.»

برخی از حامیان LGBTQ+ یک زنجیره انسانی تشکیل دادند که پیاده رو را مسدود کردند، زیرا گروهی از راهپیمایان سعی کردند از آنها عبور کنند.

در ماه مه، پرچم کوچک پراید یک معلم تراجنسیتی که در فضای باز به نمایش گذاشته شده بود، سوزانده شد. گاردین گزارش داد که مدرسه به والدین اطلاع داد و گفت که به عنوان انگیزه نفرت در حال بررسی است.

یک صفحه اینستاگرام به نام Saticoy Elementary Parents، غرور را «موضوعی نامناسب برای بچه‌های ما» خواند. در یکی از پست‌ها، این صفحه می‌گوید که خانواده‌های مسیحی و کسانی که «ارزش‌های محافظه‌کارانه را به اشتراک می‌گذارند، احساس نمی‌کنند که این مطالب برای آموزش به کودکان مناسب است و معتقدند این حق انتخاب والدین است».

آلبرتو کاروالهو، ناظر منطقه، به فاکس 11 گفت: «واقعیت غم انگیز این است که در دو هفته گذشته، افرادی که در این مدرسه کار می کنند فقط به خاطر اینکه خودشان هستند مورد تهدید و توهین قرار گرفته اند.

همچنین بخوانید | عربستان اسباب‌بازی‌های رنگین کمانی را در سرکوب «همجنس‌بازی» توقیف می‌کند