تابلو مولتی استایل و قیمت آن

تایل به صفحات مربعی اطلاق می شود که ساختار آنها با توجه به نوعشان میتواند متفاوت باشد و همین طور باعث می شود تا محیطی که در آن قرار میگیرند جلوه ای زیبا و مدرن به خود گیرد، یکی از انواع این تایل ها، تایل های معرق مولتی استایل هستند که در این محتوا بررسی می کنیم. این ورق ها در انواع مختلفی از جمله مولتی استایل خش دار طلایی و مولتی استایل خش دار نقره ای تولید می گردند.

تابلوهای دیواری و رومیزی جهت معرفی بخش ها ، اتاق ها ، سمت ها ، اسامی ، نمادهای هشدار دهنده و ایمنی ، در بیمارستان ها ، هتل ها ، کارخانجات ، شرکت ها ، ادارات ، مراکز تجاری و دیگر مکان ها مورد استفاده واقع می شوند . وقتی روی یک سطح حکاکی انجام می شود سطح مورد نظر بسته به جنس روکش، تغییر رنگ می دهد. می باشد. ورق های مولتی استایل ی تواند ساده یا چسب دار باشد که بسته به کاربرد باید نوع مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. در صورت چسب دار نبودن توسط چسب بر روی پلکسی یا سطوح دیگر چسبانده می شود.

سطوح خمیده در آینه های معرق را می توان به کمک این ورق ها درست کرد. این ورق ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد و می توان برای کاربردهای مختلف از آن ها استفاده کرد. اگر تمایل دارید در محیط کار خودتان فضایی مدرن و اصیل را به مخاطبان و مشتریان خودتان به نمایش بگذارید، به سادگی می توانید از نصب این تایل ها بر روی دیوارها بهره ببرید. قسمتهایی که ورق مولتی استایل در معرض تابش نور شمع های مولتی استایل خورشید قرار میگیرد. پلاستیکی به اسم ABS به عنوان لایه دوم روی این ورقها قرار میگیرد.

علاوه بر این شما با خرید مولتی استایل ایرانی به رشد صنعت و اقتصاد کشورمان کمک میکنید. مولتی استایل ها به عنوان ورق استیل و طلایی پلاستیکی جزو طلق های پرکاربرد در صنعت میباشند. ابعاد ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای 120X60 سانتی متر می باشد و ضخامت آن ها نیز 1٫5 میلیمتر می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد پلکسی و مولتی استایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.