توزیع کننده لوازم جانبی خودرو چینی

از این رو در سال 1387 اولین خودروی لیفان یعنی Lifan 520 تولید و پس از آن به ترتیب Lifan 520i و Lifan 620 راه خود را به بازار خودروی داخل ایران پیدا کردند. سال 1397 بم خودرو که از شرکت های کرمان موتور بود موتورهای تولیدی لیفان را بر عهده گرفت و همه بندهای لیفان شامل 820, X50, X60, 520, لوازم یدکی لیفان کرمان 620 را تولید کرد. کمپانی کرمان موتور از اولین شرکت هایی بود که دست به همکاری با لیفان زد و خودروهایی مثل لیفان 620، لیفان 520، لیفان X60، لیفان X50، و لیفان 820 را به ایران وارد و مونتاژ کرد.

در واقع شما با تهیه لوازم غیر اصلی به عملکرد خودرو لیفان آسیب خواهید زد. فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب میشد. پس از گذشت 13 سال یعنی در سال 2005 میلادی اولین محصول خود که یک کامیون بود را به بازار عرضه کرد. این خودرو به عنوان لوکسترین مدل خودروی لیفان و با موتور 2400 سی سی و با گیربکس 6 دنده اتومات تولید شد و کار تبلیغات و بازاریابی برای این محصول نیز ادامه پیدا کرد و این تبلیغات اثربخش بود و این محصول با استقبال زیادی مواجه شد.

شرکت کرمان موتور اولین شرکتی بود که در ایران با برند لیفان قرارداد بست و شروع به تولید خودروهای لیفان کرد. به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، در تیکوما ما قطعات یدکی ماشین های گوناگون مانند لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی دیگر ماشین های کره ای و خودروهای چینی را در اختیار مشتریان گرامی می گذاریم. خودروهای لیفانی که در ایران موجود است 820، 620، 520، X50،X60 میباشد که البته جدیدا لیفان یک خودروی دیگر به نام X70 در بازار ایران موجود کرده است.

روکش صندلی های لیفان چرم مصنوعی مشکی می باشد که از کیفیت بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی برخوردار است. همیشه عدهای از مصرف کنندگان ترجیح می دهند جهت اطمینان خاطر از خرید خود مستقیما از وارد کنندگان لوازم یدکی لیفان مثل تری اس خرید کنند تا خیال آنها از بابت کیفیت و قیمت راحت باشد. به دلیل افزایش قیمت لوازم یدکی اصل بعضی از تولید کنندگان، به تولید لوازم یدکی تقلبی و فیک اقدام می کنند.