داروخانه آنلاین آمازون: آمازون داروخانه آنلاین را باز می کند و صنعت دیگری را متزلزل می کند

نیویورک: اکنون در آمازون فروخته می شود: انسولین و استنشاق.

این شرکت روز سه شنبه یک داروخانه آنلاین افتتاح کرد و به خریداران آمازون این فرصت را داد تا داروهای خود را بخرند و مجدداً از طریق تلفن های خود سفارش بگیرند و این داروها را درست مثل کتاب یا دستمال توالت ظرف چند روز به درب منزل تحویل دهند.

این اقدام آمازون را به سمت مشاغل جدید سوق می دهد و صنعت داروخانه را به طور بالقوه متزلزل می کند ، همانطور که در مورد همه چیز از فروشندگان کتاب گرفته تا فروشگاه های اسباب بازی و بقالی ها انجام شده است. زنجیره های بزرگی مانند CVS و Walgreens با تکیه بر داروخانه های خود گردش مداوم خریدارانی را برای آنها به ارمغان می آورند که برای دریافت داروهای خود اغلب متوقف می شوند.

آمازون گفت این داروها از روز سه شنبه به طور معمول تجویز می شود ، از جمله کرم ها ، قرص ها و همچنین داروهایی که باید مانند سرماخوردگی سرد بمانند. خریداران باید پروفایل خود را در وب سایت آمازون ایجاد کنند و از پزشکان بخواهند نسخه های خود را برای غول تجارت الکترونیکی مستقر در سیاتل ارسال کنند.

آمازون گفت ، بیشتر بیمه پذیرفته می شود. اما اعضای Prime که بیمه ندارند می توانند داروهای عمومی یا مارک تجاری را نیز از آمازون با تخفیف خریداری کنند.

مدتی است که آمازون چشم به صنعت بهداشت و درمان دارد. دو سال پیش ، 750 میلیون دلار برای خرید داروخانه آنلاین PillPack هزینه شد ، كه داروها را در بسته و بسته به زمان و روز مورد نیاز سازمان می دهد. آمازون گفت که PillPack ادامه خواهد داشت ، و تمرکز آن بر حمل دارو به افراد مبتلا به بیماری های مزمن است.