دزدی طاووس از خانه فرمانده سپاه لاهور توسط طرفداران عمران خان | ویدئو

توسط میز جهانی هند امروز: طرفداران سابق عمران خان نخست وزیر پاکستان غارت و غارت کرد خانه فرمانده سپاه در لاهور پس از دستگیری رهبر آنها در روز سه شنبه. معترضان چیزهای زیادی از جمله طاووس هایی که در داخل خانه نگهداری می شدند را با خود بردند.

در ویدئویی که توسط صدای آمریکا (VOA) اردو در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، مردی دیده می شود که طاووسی را در آغوش گرفته و می گوید که آن را گرفته است زیرا با “پول شهروندی (awam ka paisa)” خریداری شده است.

معترضان همچنین به ساختمان سنگ پرتاب کردند، وسایلی را از داخل خانه بیرون آوردند و سوزاندند.

عمران خان در ارتباط با پرونده تراست القادر دستگیر شد. خان پس از صدور حکمی علیه او توسط دفتر ملی پاسخگویی (NAB) در راولپندی در اول ماه مه دستگیر شد.

همچنین بخوانید | “پاکستان تحقیر شده”: عمران خان از بلاول بوتو برای سفر به هند انتقاد کرد

بلافاصله پس از دستگیری عمران خان، حامیان وی در تعداد زیادی به خیابان ها ریختند و در نتیجه بخش 144 در سراسر کشور تحمیل شد. آنها همچنین وارد خانه فرماندهان سپاه در لاهور کانت و مقر ارتش در راولپندی شدند.

شنیده شد که برخی از جمعیت معترض در حالی که در بیرون از خانه فرماندهان سپاه به پرسنل امنیتی حمله می کردند، می گفتند: “کاها تا عمران خان کو نا چدنا (هشدار داده بود، عمران خان را مورد آزار و اذیت قرار ندهید).

در همین حال، دفتر رسمی حزب عمران خان در توییتر ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد تعداد زیادی از هواداران در خیابان ها راهپیمایی می کنند و خواستار آزادی او هستند.

همچنین بخوانید | ارتش پاکستان عمران خان را به اتهامات “غیر مسئولانه و بی اساس” علیه افسر آی اس آی محکوم کرد.