راننده تحویل کالا در بریتانیا پس از کشاندن 800 یارد زیر ون خود در حالی که با دزد مبارزه می کرد، جان خود را از دست داد.

توسط میز جهانی هند امروز: یک راننده تحویل‌دهنده پس از کشاندن 800 یاردی زیر وانت شخصی خود هنگامی که سعی کرد جلوی سرقت آن توسط یک دزد را بگیرد، جان باخت. مارک لانگ، 54 ساله، بیش از دو هفته در بیمارستان با جراحات متعدد در پی حادثه در خیابان لایتونیا، کاردیف در 28 مارس، در بیمارستان بستری شد.

کریستوفر الگیفاری، 31 ساله، پیش از این در دادگاه به اتهام تلاش برای قتل در جاده ای شلوغ در کاردیف حاضر شده است.

لانگ قبل از حادثه در 28 مارس بسته‌ها را تحویل می‌داد. شریک زندگی‌اش پس از درگذشت او در بیمارستان دانشگاه ولز در هیث، کاردیف، از او ادای احترام کرد و او را «مردی خوب، با عشق فراوان» نامید.

مرد 54 ساله‌ای که در روز سه‌شنبه 28 مارس بر اثر حادثه‌ای در جاده نورث، کاردیف مجروح شده بود، در بیمارستان دانشگاه ولز درگذشت. او مارک لانگ از منطقه Cyncoed شهر نام داشت میرر به نقل از سخنگوی پلیس ولز جنوبی گفت.

بخوانید | 36 شکارچی ترافل در میان 41 کشته شده توسط داعش در سوریه

دادستان نیکلاس ایوانز به قضات گفت که پلیس حدود ساعت 12:50 بعد از ظهر در محل در منطقه Cathays تماس گرفت.

او گفت که مارک از یک ون رنو سفید برای تحویل گرفتن پیاده شده بود اما دید که آن را دزدیده اند. وقتی مارک سعی کرد ون را متوقف کند، با سرعت به او ضربه زد. او در زیر وسیله نقلیه گیر افتاده بود و قبل از اینکه متوقف شود حدود 800 یارد کشیده شد.

مارک فوراً به بیمارستان منتقل شد و در آنجا به دلیل آسیب مغزی و “پارگی های متعدد در سراسر بدن” تحت درمان قرار گرفت. پورتال خبری سان گزارش داد که او دو هفته پس از آن در وضعیت بحرانی قرار داشت، اما متأسفانه بهبود نیافت.

الگیفاری به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه نیوپورت ظاهر شد. با این حال، پس از مرگ مارک، رسیدگی به اتهامات توسط دادستانی تاج و تخت انجام خواهد شد.

الگیفاری در بازداشت قرار گرفت و در تاریخ بعدی در دادگاه تاج کاردیف حاضر خواهد شد.

بخوانید | جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا استراتژی جدیدی برای فشار بر بایدن و دموکرات ها ترسیم می کنند