ردیاب شخصی کوچک 24 الی 72 ساعت شارژ NG160 – نیکان جی پی اس

این محصول دارای امکاناتی همچون سنسور داخلی شوک، میکروفون داخلی، قابلیت تعریف محدوده مجاز، قابلیت محاسبه مسافت طی شده و غیره می باشد. انواع ردیاب شخصی و کاربرد آن : برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک موردنظر طراحی شده باشد. دسته دیگری از ردیابها با نام ردیاب شخصی شناخته میشوند. این ردیاب را میتوان یکی از سبک وزنترین ردیابهای شخصی در نظر گرفت؛ وزن این ردیاب تنها ۳۳ گرم است.

در پشت دستگاه آهنربای مخصوص این ردیاب متصل شده و زیر آن یک درب کشویی قرار دارد که از طریق آن میتوان باتری را جدا کرد و سیمکارت را وارد دستگاه کرد. با وارد کردن یک شماره از طریق این سرویس، می توانید به راحتی آدرس خانه شخص مرتبط با شماره تلفن را ردیابی کنید.

امکاناتی که این نوع ردیاب شخصی قابل حمل ارائه میکند در حد GPS خودرو نیست اما با توجه به پرتابل بودن آن و این قابلیت که میتوانید هر زمان که خواستید آن را از سطحی جدا کنید و به سطح دیگری بچسبانید باعث شده تا این ردیاب نیز مشتریان مخصوص به خود را داشته باشد. ردیاب شخصی یا خودرو نیازی به سیمکشی نداشته و نور یا صدایی از خود تولید نمیکند. حرکتی در منزل دارید، ردیاب جیبی میتواند آسودگیخاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. ردیاب شخصی کیوبیت Qbit را میتوان یکی از شناخته شدهترین ردیابهای موجود در بازار در نظر گرفت.

فناوریهای قابل پشتیبانی در این محصول GPRS,GSM,SMS,2G است و امکان برقراری ارتباط با هر دستگاهی که از این فناوری ها پشتیبانی کند را داراست. ردیاب شخصی کوبان TK102 با وزنی کم یکی از محبوب ترین ردیاب های شخصی می باشد. از قابلیت ردیابی بهصورت آنلاین و لحظهای برخوردار هستند. اما GPS شخصی قابلیت اتصال و سیم کشی به خودرو رو ندارن و معمولا قابلیت اضافه کردن سنسور های مختلف بهش نیست، در صورتی که بخواهید خودرو رو ردیابی بکنید بایستی این دستگاه رو در قسمتی از ماشین مثلا زیر صندلی مخفی کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید ردیاب شخصی در مشهد.